Babam harçlığımı yükseltmedi bunu ona nasıl söyleyebilirim?

19 yaşındayım adanada yaşıyordum ve babam aylık harcamam için 15-16bin tl gönderiyordu. 6 gün önce üniversite için İstanbul'a geldim ve yurda yerleştim. Babam ama hala harçlığımı yükseltmedi. Bunu babama ben söylemeli miyiim yoksa o kendisi yapar mı sizce? ya da unuttu mu acaba bilmiyorum. Gitmeden önce harçlığını 2-3 kat arttıracağım dikkatli harca ekstra para isteme demişti

Babam harçlığımı yükseltmedi bunu ona nasıl söyleyebilirim?
Cevapla