Tek başınıza dışarı çıktığınızda neler yapıyorsunuz?

Kafe de çay mı içiyorsunuz parkta bankta falan mı vakit geçiriyorsunuz kitap mı okuyorsunuz anlatın farklı bir fikir duyarım belki bende uygularım arkadaşım neredeyse kalmadı hepsi çalışıyor ya da evlendi iş arkadaşlarım var sadece , izinli günümde de yalnız kalıyorum önerilerinizi beklerim he bu arada spora da gidiyorum spor yap diyecekseniz

Tek başınıza dışarı çıktığınızda neler yapıyorsunuz?
Cevapla