Ekonomi yedi bitirdi bizi😅
Ekonomi
Ulaşım
Eğitim
Sağlık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ekonomi yedi bitirdi bizi😅
Hain ve aptal ve mutasyona uğramış insanları bakımından memmun değilim. Ekonomi de düzelir, ulaşım da düzelir de bu kadar gereksiz insan nasıl düzelecek bilemiyorum. Belki ilahi bir el ile...
Mutasyon değil, asimile edilmiş.
@DedektifMinnie mutasyon da diyebiliriz çünkü insanlıklarından da şüpheliyim
Dnalar mutasyona uğruyor, mantıklı aslında.
Ben pek etkilenmesem de ekonomi yönünden rahatsızlık had safhada. Kendim için söylemem gerekirse mültecilerin artık dönmesi gerektiğine inanıyorum, ama genele bakarsak bunun yanında refah seviyemizin artması için piyasanın da bir an önce en azından 2019 dolaylarına dönmesi gerekiyor.
Hiç bir yönünden memnun değilim.. memnun olduğum tek şey tarihimiz.. ki bir şey eskiler ile övünüyorsa şu an kötü durumda demektir... maalesef. yani keşke şu an da da mutlu olsak sorun olmasa.
Hiçbir yönünden
Hepsinden memnunmusun
Hepsinden memnun değilim
Şu ülkenin neyini sevebilirim ki sevilcek bişeyi kalmadı
Eskiden daha güzeldi
Eskiden kötüydü şu an kötüleme sıfatı için bir isimlendirme tdk da mevcut değil şu seviyeyi açıklamak için
O yüzden hazır denk gelmişken bi de söveyim cebimden çaldıkları her kuruş emeğimi yedikleri her zerresi en sevdiği masum gördükleri kundakdaki bebeklerinin boğazından çıksın o anı canlı canlı izleyip bizi hatırlasınlar umarım amin amen veya hangi dinde bu telaffuzlar varsa hepsi enter
Relax amma doluymuşsun sjsjsjs
Çok dolu değilim aslında hiç bitmez şu sisteme kinim de şu sövmemi fazla bulanın ne dengesi vardır ne de adaleti ne de bilgisi diyorum senden para adı altında neleri çaldıklarını sadece hayal etsen zincirleme şekilde gelen isimleri aklına yazsan emin ol daha kötü bir sövme işlemi hatta işkence bile düşünürdün
Senden zaman para hayata bakış açını inancını mutluluğunu ruhsal psikolojini enerjini her şeyini dolaylı yoldan alıyolar hepimizden aldılar alıyolar hala bu senin çocuğuna da işlicek çevrene de işliyor her karene işliyo
Şuanda büyük bir hastalığın olsa allah korusun şu ekonomi yüzünden iyi olmuş olsa biriktireceğin paran bile kötü olmasından dolayı elinde olmadığı için tedavi olamıcaksın
Daha neler neler var
Biliyorum o yüzden kimseye halkımı helal etmiyorum çoğumuzun geleceğini çaldılar hayallerimizi yıktılar dilerim ki bizim cektiğimizin bin katıni çekerler
Eskiden derlerdi ya çok değerli toprağımız aman kritik bölge herkesin gözü üzerimizde dış etken hay cezasını versin keşke leş gibi toprakta olsaydıkta en azından iyi bir yere tatile gidebilecek gücümüz olsaydı topraklar iyi içimiz leş napayım böyle güzelliği ben
maalesef bu duruma alışmak zorundayiz daha bizi neler bekliyor kim bilir
Bizi bekleyen bişey yok kötüye gidicez devam hayrı yok bize yönetimin
Cevap
32Cevap
Finans düzeldiği sürece hepsi düzelir. Başımızdakilerle de onu yapmak deveye Hendek atlatmak gibi bir şey.
Düzeleceğini sanmıyorum ben
İnsanların kaba ve anlayışsız bide yobaz olmaları konusunda hiç memnun değilim
Türkiye bitti ya boş boş nesi bitti gibi biri bişe yazmasın
En çok mülteci sorunu yönünden memnun değilim. Ekonomi yine halledilir. Mülteciler milli güvenlik sorunu.
Temelde eğitim sistemi. Kalan sorunların tamamı aslında buradan türüyor maalesef.
Bunların hepsi düzeltilebilir ama sığınmacılar gitmezse ülke çöküşe gider.
Ekonomi ve cahil insanlarından memnun değilim.
Tabii ki Ekonomi. İnsanlarımızı hergün biraz daha yakıyor.
Ekonomi. Bunun tek sebebi malum kişi ve ona oy verenler iyi günler
Ahlak yönünden memnun değilim yukarıdakilerşn hepsi ahlaksızlığımızdan dolayı var
Ekonomisi düzgün olan bir ( Ülke ) hayal ediyoruz inanmak istiyoruz 🤔🤔🤔
Eğitim çok daha fazla iyi hâle getirilmeli. Ekonomi de.
Hepsinden memnun değilim ama ekonomi daha ağır basıyor..
Anlayışsız, cinsiyetçi, geri kafalı, cahil insanları ve ekonomisinden.
merhaba ulasim ve trafik gercekten onemli ben 1 hafta istanbyla geldigim sanki 7 gun degil 7 yil gibi insani rahatsiz ediyor taksi problemi gercekten size sabir diliyorum sanki 7 yil yaslandim gibi
Her yönüyle rezalet bir ülke Türkiye keşke sınırlar açık olsa bir dakika durmam
Birinci dünya savasinda yenilmeyecekti. Sonra kirda kuşa yem olduk.. somurge devletin neyinden memnun olaim ki
Türkiye bu kategorilerin hepsinde geride maalesef
Bu ulkeden bir cacik olmaz kardeşim olmuyorda zaten yurt disina gitmek lazim şöyle 40 45 50 55 yaş arasi biriyle evlenmek lazim
Hepsi secenegini neden koymadin
Unuttum ya
Ben unutmam bi dahaki paylasiminada bakarim 😎
Bu seferde ben olduğumu unutursun sjssjs
Vayyyy akilli kiz seni aferin hosuma gitti bu tarzin
Pardon yalniş kisi, biri sandim seni özür
😂😂
@sweet_trouble99 ben oldugumu unutursun degince sen sandim :D
Ben niye diyeyim sana öyle bir iki olur öyle şarmak
@sweet_trouble99 hani dedim ya seni yine farketmedim diye onun üstüne bu yorum gelince hani
Hee tm anladım ama komik birisi sin sayende güldüm allahta seni güldürsün😂
@sweet_trouble99 Bayanlara gülmek yakisir zaten aferin sevindim adina
😊.
Şu anda tek sıkıntı ekonomi
He valla
Hayırlısı olsun
Hepsini işaretleyemiyor muyuz
Koymayı unuttum ajsjs
Hepsi şıkkını koymamışsın :D
Unuttum ya 😅
Hangisi daha kötü dersen Eğitim sistemi bence ekonomiden daha kötü
Eğitim son yıllarda daha kötü olmaya başladı ama yine ekonomi daha ağır basıyor
Eğitim yüzyıllardır kötü diyebiliriz yani ekonomi 2016 dan beri kötü
Ekonomi Venezula falan o seviyrdeyiz
Ve bu gidişle daha da kötü zamanlar bekliyor hepimizi
Memnun olacağımız bir şeyi mi var ki🤔
Şıkların hepsinden 😅
Ekonomi ve eğitim
Cahillik yedi bitirdi beni
Mülteciler ile evlilik yapan kadın ile erkeklerden
Ekonomi ve eğitim berbat
Hepsi ve çok daha fazlası...
Eğitim ve sağlık sektöründen
ulkede memnun olunacak igne copu mu var
Ekonomi ve adalet berbat
başta sığınmacı ve yabancılar
Ekonomi ayrı da eğitim den şikayetçiyim
Her yönden sıkıntı şu an
Mülteci ve eğitim
Aynen ya
turkler maalesef cok irkci
suriyeli misin?
@Samimiyetveguven turkummm
bir kısmı evet ırkçı. devlet bahçeli ve ülkücüler bile ırkçılıktan döndü. sırada ümit özdağ var.
Ama ülkeye bu kadar sığınmacı ve yabancı sokarsan ırkçı olmamak elde değil.
@Samimiyetveguven bence bu bahane ya, irkciligi savunmazsin
ama etkisi yok değil.
Arap tanrisi dini bu ulkede bas taci.
Ekonomi imanımız gevredi
ekonomi yuzunden memnun degiliz
Memnun olduğumuz yön mü kaldı ülkemizde...
Birçok yönünden
Maaş yetmiyo her şey uçuk
Ulaşım berbat
Ekonomi.
Ekonomi ve güvenlik
Ekonomi
Serbest yaşam
cinsel tek düzelik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?