Benim babam savaş çıkaracak gibi oluyor, CHP’nin adayı Özgür Özele sayıyor, sonra bir haber çıkıyor kızıyor Allah’ım bu babalar niye hep sinir küpü 😂

#RebelWolf
24 Eylül, 2023 Pazar Saat 01.20
Benim babam savaş çıkaracak gibi oluyor, CHP’nin adayı Özgür Özele sayıyor, sonra bir haber çıkıyor kızıyor Allah’ım bu babalar niye hep sinir küpü 😂

#RebelWolf
24 Eylül, 2023 Pazar Saat 01.20
Yorum yapmıyorlar. Sadece sövüp sayıyorlar. Yorum nitelikli ve ahlaklı bir eylemdir.
Peki niçin sövüp sayıyorlar. Sırf karşısındaki kişi kendisi gibi düşünmüyor diye. Yoksa kötü bir adam olduğu için değil.
Bir de hep kendilerine yandaş tamamen subjektif yayın yapan kanalları izliyorlar. Tayyipçiler; A Haber, TRT Haber, CNN Türk. Muhalifler ise Halk TV, Tele 1, KRT ve FOX izliyor. Millet, gri tonlara tamamen kapattı kendini. Kutuplaşma arttı tamamen. Hayatı siyah beyaz görüyor herkes. Gerçeklik bu iki ucun ortasında bir yerlerde halbuki. Tam merkezde olmasa bile bazen bir tık beyaza bazen de bir tık siyaha kayıyor hepsi bu.
Ben, haber kanalı olarak sadece NTV ve Habertürk izliyorum.
Aynı şeyi maç izlerken de yapıyorlar. Sanki küfrettikleri zaman tuttukları takım gol atıyor.
Ben böyle şeyleri cehalet değil aymazlık olarak görüyorum. Çünkü maç izlerken küfreden Yrd. Doç bile gördüm yani.
Kesinlikle katılıyorum kardeşim ama biz bazı zamanlar muhalif kanalları da eleştiriyoruz
Muhalif kanallar da, havuz kanalları da gerçekliği ıskalıyor ya da manipülasyonla, ajitasyonla, hamasetle, popülizmle kendi var ettiği sanal gerçekliği topluma empoze etmeye çalışıyorlar.
Örneğin; A Haber'e göre her şey tozpembe. Paralel evrende yaşıyoruz, Disney Masalındayız, cennetteyiz. Halk TV'ye kalacak olursak da Türkiye yanıyor. Herkes aç. Kimse yiyecek ekmek dahi bulamıyor. Yani kısacası ikisi de psikolojik manipülasyon kanalları...
NTV, Habertürk, Haber Global gibi birkaç kanal hariç diğer sürrealist haber kanallarını çok fazla ciddiye almıyorum.
Yani biz de sadece açıkçası vakit geçsin diye izliyoruz çoğu zaman kendimizi bu kadar kaptırmıyoruz ama tabii ki bazen babam öfkelenebiliyor belki de başka bir şey sinirleniyor onu bahane ediyor bilemezsin ki insanlarla kullan neler geçtiğini ama dediklerin konusunda haklısın dostum
Ana avrat sülale dümdüz 🤣
Aynı bizimki de tesbih de alır 😂
Bizimkisi 80leri sever oda AKP sevmez 😂
Hayalimdeki kayınpeder sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj
Şöyle kızında gözüm var sjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj
Cevap
9Cevap
Benim perder bank, haber izlerken yeni küfürler bile üretiyor. Ama iyi bir yanı var ki, o da akpli olmaması.
Bizimkisi de AKP'li değil 😂
Benim ki uyumuyorda telefondan izliyor sövmeye devam sksks gecenin bir yarısı bağırdı lan ne oldu dedim bir baktım kulaklıkla siyaset dinliyor
Seninki daha değişik 😂
Sormayın serumla dolaşıyor gibi ama yaş ilerledikçe sorun oluyor alzaimer yaklaşıyor gibi hissediyorum korkuyorum
Olur ya hayırlısı olsun Allah şifa versin
Amin
Babam orta karar bir insan. Pek yorum yapmaz ve iki tarafa da eşit sayar.
Anladım ne güzel Allah uzun sağlıklı imanlı ömürler versin
Teşekkür ederim elimden geldiğince sorularına gelirim takip ediyorum
Rica ederim 🌼
Ahaha karışma keyfini çıkarsın. Hatta çekirdekte verin önüne bir sinirle yer o sırada 😂
Tesbih çekiyor
yoo benim babam hiç yorum yapmaz sinirlenmez
Anladım
Tüm haberlerde hırsızlık ve kazaya sebebiyet verenlere sade babam değil ben de kalaylıyorum.
Artık yapamıyor maalesef
Neden
Mekanı cennet olsun kardeşim 😞
Benimkide aynı snskskska
Çünkü onlar baba 😂
Dayım da öyle yapıyor.
Anladım
Rahmetli maç izlerken yorum yapardı
Mekanı cennet olsun 😞
Yapar ama hosuma gıder benım..
Yapmazdı.
Anladım
yapmiyo
Hiç mi kızmaz
Anladım
Evet neden ki
Bende anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar