Bence erkeklerin yüzde 80 ni bu sebepten dolayı yapmıyo😂


Bulamıyorum demenin önce kendine yedirmiş versiyonu gibi:) kafasına göre afet bir şey bulsa bak o zaman nasıl muslukları açıyor 😀 şaka bir yana bulduğunda parasızlık onu kötü bir duruma getireceği için çok fazla uğraşmıyor da olabilir.
Doğru demiş
Sadece çıkıp kahve içse benzini kahvesi yanına bir şey daha derken
Çok oturduk acıktık hadi bir de yemek
Hiçbir şey yapmadan temiz 2 bin bir günde gidiyor lüks mekan olmazsa tabii
Cevap
21Cevap
Param var ama yapmıyorum halen. Parayla alakası yok. Herkesle sevgili olunmaz. İlişki kurulmaz.
En büyük sebep bir yere otursan cebinden 300 buhar oluyor 😀
Bazıları için sebep olabilir gayet. Karşına çıkacak kişiye göre de değişir aslında.
Yapmak mı çıktı bir de sevgili yapılmaz birlikte olunur
Maddiyat önemli. Arkadaşım boşandı. Dedi yetişmiyor.
Para yemekten başka bir şey bilmeyen kızlara para yetişmez ki çocuk haklı 😀
Aslında mantıklı hjaja sürekli dışarı çık, ne gerek var
Para işin bahanesi tampon düşünce denir. Parasızlığı kılıf olarak kendine inandırmak 5 Kuruşsuz kaç kez ilişkim oldu 🤣
Bence kızlar banka kursun bu gençlere jredi versin ki evde kalmasınlar, kız kurusu olmamak için kuru bank))))))
Illa parasizlik degil, cekingen olmasi, baska amaclari olmasi, istememesi, ilgisini cekmemesi vs. uzar.
Paragöz kız olmadıktan sonra para neden önemli olsun ki
Kalan %20'si birşeyler hissetmeden sevgili olmaya karşıdır. Kendisinin ve karşı tarafın zamanını çalmamak ve duyguruları zedelememek ister.
Geçerli bir sebep 😂
İstemeyene bahane çok 😂😂
Bence çocuk haklı ya 🤣
kızlar paracı olduğu için normaldir
Olabilir. Her şey bir sebep olabilir
nasıl bi alaka kuruldu anlamış değilim
Çok doğru paraya düşüyorsunuz yani :D
Sevgili yapmamak için sebep ne anlamadim
Evet doğru bu arada. Para yok o yüzden
Ben de bu sebepten yapmıyorum
Üzülmemek için mantıklı
Kimse bakmiyo
Haklılar bence 🤣
Aynen katılıyorum 👍
Komik ama gerçek
Sen bilirsin
Yazık günah lan 😃
mantıklu
Dogru bundandir 😎
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?