Bugün doğum günümdu ve kimse kutlamadı 😞ve birkaç gün önce buraya da yazdım hem de kaç kere teşekkür belki birileri hatırlar da en azından yalnız hissetmem diye ama maalesef ki yine kimse hatirlamadi çok üzgünüm ve kırgınım ilk defa nickimin hakkını verdim kimse hatirlamadi bile beklediğim kişiler de oyle siteyi de kapatmaya karar verdim mesaj listeme bakin 😅 tam bir yikikluk



Sagolsunlar baktım kimse kutlamıyor ya ben de gidip tek başına oturup iskender yedim o kadar ağrıma gitti ki bu durum o kadar üzüldüm ki anlatamam

Yikikligin dibini yaşıyorum resmen neyse size diyecegum şeyler çevre mi yaomak istiyorsunuz zamanında yapın sevgili mi yaomak istiyorsunuz zamanında yapın evlenmek mi istiyorsunuz zamanında evlenin bazı şeyler zamanı geçtikten sonra gelmiyor siteye de veda ediyorum hoşçakalın hakkiniza girdiysem de helal edin bana da dua edin 🤚
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer