Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?

Bugün doğum günümdu ve kimse kutlamadı 😞ve birkaç gün önce buraya da yazdım hem de kaç kere teşekkür belki birileri hatırlar da en azından yalnız hissetmem diye ama maalesef ki yine kimse hatirlamadi çok üzgünüm ve kırgınım ilk defa nickimin hakkını verdim kimse hatirlamadi bile beklediğim kişiler de oyle siteyi de kapatmaya karar verdim mesaj listeme bakin 😅 tam bir yikikluk

Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?
Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?
Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?

Sagolsunlar baktım kimse kutlamıyor ya ben de gidip tek başına oturup iskender yedim o kadar ağrıma gitti ki bu durum o kadar üzüldüm ki anlatamam

Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?

Yikikligin dibini yaşıyorum resmen neyse size diyecegum şeyler çevre mi yaomak istiyorsunuz zamanında yapın sevgili mi yaomak istiyorsunuz zamanında yapın evlenmek mi istiyorsunuz zamanında evlenin bazı şeyler zamanı geçtikten sonra gelmiyor siteye de veda ediyorum hoşçakalın hakkiniza girdiysem de helal edin bana da dua edin 🤚

Doğum gününüzü kutlarlar mi bugün ki son sorumu da sorup veda ediyorum siteye?
Cevapla