AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Abdest almak şart tabii
Bunun ayakkabısı yok ki
gerçekten mi O. o kandırdılar beni :S
yok annem ayalarla giriyoruz:)
:DD :DD
obsesif kompulsif değiliz çok şükür ayaklarla girmekte sıkıntı yok:)
Cıkarmıyoruz :D
peki :Dd
Girince Anlarsın ;)
Anladınnn :)
tabiki çok doğru çıkarırız birine fırlatmak için
ahahah bu açıdan bakmamıştım olabülü aslında :D yaklaşmasın kimse yanıma alnından fururum :D
ayakkabı asıl tepresyonda çıkmalıdır silahlar hazır bulundurulmalıdır. CINIM
daha önce hiç girmediğimiçin bilmiyodum cınım teşekküler :D
İyimiş :D
:Dd.
Hatamı ettim ks ye üye olarak
öyle mi :/
Heee anladım o yüzden benim okadar ağır geçiyor.
hepsi ayakkabılarını çıkarmadın diye :D
Niye kimse önceden demiyor bunu bana :/ hepinize kustum.
ah canım benim :Dd niye önceden demiyorsunuz bu kıza yolcam hepinizi -.-
Abdestte almamız gerekiyor diye biliyorum :P
bide sağ ayakla giriliyomuş diye duydum bunların yalancısıyım :P :DD
sorma çok yanıltıcı bilgiler var :P
aynen :D :p
Bu espriler sıktı artık.
sıkmayanından yap bakalım :D
Bikaç beden büyük yapiyim da, seneye de giyersin.
-.-
Hahaa
Beğendin mi?
Sizin yorumunuza guldum o espriye degil
aman nolur gül ağlarım bak :D benim ki daha iyiydi :D
Mumtobe sana demedim zaten.. Sen o bebeği versene bana.. @Mumtobe
Aman ağlama sen onu paket yap, ben bir ara gülerim. @soran
Oh bee :) bende tartisma cikacak diye korkmustum bana dediniz sandim da :) boncugumuu vermem
İşsizlik Mode on :)
aynen :D
. Yapma Etmeeeeeeeeeeeeee
hahhahahahah :DD: D o kadar kötü değildi kabul et :D
sabah sabah bu soğuk havadaa ne ettin be canım
peki :ss:SS
Aha gafası yarıldı -,-
:D :D :D
Sabah sabah iyi güldüm :D
sevindim :D :D
:D :D :D
beni depresyona sokanları hayatımdan çıkardım :)
en iyisi ;)
sinirimi alamadım zaten de neyse Allahından bulsunlar
Anlatmak istermiisn =)
hayatımda kimseye kin tutmadım ama bunlara karşı beter bir kin var içimde özellikle eski sevdiğim kız ve aileden bazı kişiler en zor zamanlarımda bide onlar vurdu bana zaten iyi değildim dahada beter ettiler de Allaha şükür yılmadım toparladım yine ismi lazım olmayan kızın 4 sene arkasından koştum en azıdan ümit vermeseydi koşmazdım aileden dediklerim ise zor zamanlarımda sağolaunlar üstüme gelerek dahada beter ettiler beni onlar sayesinde 5 senem bunalımda boşlukta geçti ama toparladım şükür yeni yeni
Zor zamanlar :/ İnşallah bundan sonra hayatında iyi şeyler olur :/ Herşeye rağmen şükretmende güzel =)
boşuna kendimi uvatmam iyi olacağı yok :) sadece iyi hissederim anca bakalım yaşayıp görücez
Hakkında hayırlısı olsun :)
:)))))
Neyse ben de çıkıyodum zaten hadi görüşürüz =)
hahaha :D dur dur nereye anlat bakim ona göre girelim bizde :D
seninkisi normal depresyon değil manik depresyon olmuş :D
manik? :D
google amcaya sor :)
Benimi anlatıyor bu :D :D
aynen :D
oldu o zaman :Dd
Eh iste bizim kide fakir depresyonu cikarmak gerek
hahaha :D
:D .
Girerken sağ ayakla gir bereketi artar
olabilr :D
:DD ozaman öğle yap
peki bayımm :D D:
Nedemek hanim efendi :) bayım ne ya :D :D :D
ne biliyim olmadı mı :D :D
Ingiliz kraliyet ailesindeniz sanki bayım siyor :D :D
hahhahahaha tamam be olmadı anladık :D
Oldu ilk defa özel hissettim :) devat et bayım demeye :)
olmaz dalga geçtin etmem demem :D :D
Illa yalvartacan dimi :)
evet bayım ;) :D
Ne şekil yalvarmamı istersiniz :)
estağfirullah aramızda bir bayım ın lafımı olur sen iste hep söyliyim :D :D
Ozaman her sabah bayım diye mesaj at her gecede :D
hahahha siz zahmet etmeyin adres alıyım ben kahvaltınızı odanıza getirirken bayım diye seslenirim :D
Mümkün se olur :)
oldu bayım. =)
Ne zaman hazır oljr kahvaltı acıktım da :P
aa şuna bak :D mutfagın yolunu göstermemi istermisin kaldır kıymetlini hazırla ama sonra benide çagır D: :D
Sevabına 2 kıylamı börek yapsan be olur :D :D
sevap point kazanıcaksam olabülür :D :D
+2 point vercem :) yanında mantı varsa +5 point :D
kıymalı +2 point kurtarmıyor be oo yanındada mantı diyorsun :D :D :D
Mantı +5 veriyor yaprak sarma +50 veriyor :D
aslında yapsam baya sevap point kasarım he düşünsem mi bir :D :D
bir Kıymalı börek + mantı+ sarma ile cenneti garantiler sin :) kimse benim lise 1 e gittiğime inanmiyo cok mu büyük duruyom
hass :D şakacı şey :D
Yok valla lise 1 e gidiyom ama kimse inanmiyo :)
Şoklardım O. o
Niye ki :)
Şey ben profilini karıştırdımda biraz, öğrenciyi gördümde üni flan sandım =))
Uni olmam gerek kaldım da 5 kerecik biraz tembelim :)
bir dk 5 kere nasıl kalıyosun sen ya :O kaç yasındasın sen :S
18 yaşındayım 25.08.1996 doğum tarihliyim
2 sene Düzde okudum atıldım 1 sene aciktan okudum simdi kaydımı imam hatibe aldırdım normal okuyom 2000 liler le :) :) :) :)
Hey maşallah olsun olsun okuyosun ya yeter o :D
Inşallah bu sene kalmıcam :)
hadi inşallah =)
Sen kaç yasındasın :)
Bune yav. :))
olmadımı :))
Oldu oldu. :)
:Dd
Sen şaka mısın ya :)
süpriz yumurtadan çıktım :P :Dd
Oyuncağıda var mı :)
hahah espilerime say =)
Hayattan soğudum resmen :)
oldu o zamn gideyim ben :S
Şaka şaka uzulme tamam şoktayız su anda takma :)
hahaha bitanesin :* :D
teşekkurler :)
noluyo yav :D
bilmiyorum yav :D
hmmmmmmmmmmmm :P
:D:DDd
gülme yav. d
ağliyim mi yav :D
benim dediğimi deme döverim
tamam :(
üzülme yav. d
döverim diyon yav :D
şakasına diom yav sende
bende şakasına üzülmüştüm yav :DD d
mesaja bak
çoraplarını çıkarıp ayaklarınıda yıkaman lazım :)
oy çok zahmetliymiş :D
yani ne yapalım :)
:D:D
:())
:D :D
:D :D :D
Ul*n ne güldüm d:AS:EWQ:E:QWE:WQ:EWQ:E:WQE:Qw:Ewq
hahhahaha :D :D
Tamam beyler çekilin kenara bunu bana bırakın
Tabi.. ayakkabıları çıkartmak iyidir.
insan bazen gerçekten hayret ediyor.
Arka Tarafı Hazırlayın Bakim :D
Cikarmaa heran cika bilirsin
Çocuğum olsan falakaya yatırırdım.
o kadar diyosun :Dd
Aynen sonra bide ağzına kürekle vururdum.
ok -.-
Oldu, grşrz. s. s
Kürek getirin laa bana
hahahha :D daş yok mu daş verin :D :D
:D sıpa seni :)))))))))
sıpaa?
Eşşeğin bebek hali sıpa okulda ne öğretiyorlar size
hee yediririm ben sana o sıpayı görürsün ne öğretiyorlar ^_^
Dur kız bune hız bolee daha yeme aşamasına ne zaman geldik anladım şimdi size okulda ne öğretiyorlar :DD
Onuda öğrenmiş oldum
ağzımı bozmiycam =)))
Noldu kurudun kaldın laf yetiştiremeyince :)))
Baktım da senin kadar seviyemi düşüremicem susmaya karar verdim ;)
daş yoh mu daş :D
hahhahaha :D :D
Iyiydi :)
^_^
Ya çalarlarsa*-*
off :D :D
Sorunun tam yerini buldun
Ahaha :D
:Ddd
Allah iyiliğini versin :D
amin hepimizin :D
deli var yakalayın.
ben deli değilim :D
o yolun yolcusuna adaysın tatlım :D
oda farklı bir deneyim olabilir :D
:D aynennnn
;) :D
Aynen hatta soyunuyosn 😄
O_o sen nasıl bir ulemasın ya :D
iyimiş :D
Hmm dli sy sni. ss
:Dd
Ever
Deli geldi kaçın...
deme öyle deme. s :D
Gülümsedi :)
=))
evet pis bırakmayın
çıkmadan temizleriz biz :D
gecen gırdım ıcerı sırıl sıklam bır koku bır koku abowwwwwwww megersem bırı ağlamışş gözyaşı yere dökülmür rutubet kokusuymus :D
hahahhahahahah :D :D
yanii çıkarken temızlekı rahat rahat gırıp çıkalım
peki bayım :D
Galoş tak gir...
:Ddd
Ahahahaas:)
:DDD
:D bu iyiydi
evet :D bunlar espriiden anlamıyor bakma sen :D D
devamını beklerim o zaman :D
en kısa zamanda :D bunun üstüne yaparsam kaldıramayabilirler :D
biraz zaman ver bize öyle yap :))
hahah tamam :D
cinayet sebebimsin
hahha :DD
:))
Burada gülüyomuyduk
Olmadı mı :/
Ya o değilde benim mesela bir çocuğum olsa adını mevlüt koysam. sonra okutup büyütsem mevlüt okutmuş olur muyum? :'(
Bunun gibileri daha komik :D
hahahha :D bak bir karınca varmış zencinin koluna düşmüş nolmuş? - karakola düşmüş :D :D: D: bu sefer oldu kabul et :D
Haha evet ama bu çok eskii :D
Benzinsiz ferrari ne ya buna daha çok güldümm :D :D
En azından benim nickimin bir anlamı var :P
peki benzinsiz ferrarinin bir anlamı var mı basamadıktan sonra :D :D gerçi onun varlıgının gideri varda neyse sustum ben :D :D
:D sen hep böyle neşeli misindir ya
Elimden geldikçe fırsat buldukça olmaya çalısıyorum işte :D :D
Ne güzel :)
kötü yanlarıda varda bahsetmiyim :D
İnsanlara biraz yüz vermiş gibi olmasından dolayı mı =D
Hayır ciddi olamıyorum mesela kızarken veya. çok sinirliyken bile gülüyorum hem o yüzden ciddiye alınmıyorum baskasıda bazen onu ciddiye almadıgımı düşünüyor :D :D
Ahaha tatlı bişey bence :D sinirliyken bile gülmek
hayır çok kötüü :D :D ama damarıma çok basarlarsa affetmem yani tanıyamazlar :D
Voov küçük şeytan :P
şeytanda bir melektir bişey demiyceğim o yüzden :D senin içindede sanki böyle neşeli bir çocuk yatıyor gibi ama çıkartmak istemiyosun :D :D
Sayılır :)
burada rahat olabilrsin ;) :D
Burada ' dan kastın ne :D
hani reelde yüz yüzeyken belki istemeyebilrsin ama burada sana bir zararı olabilceğini düşünmüorum ya ben napim reeldede böyle :D :D sen ciddiye alınmamak nedir bilirmisin :D :D
Ciddiye alınınca ne oluyor sanki :) ?
oda ayrı bir komedi :D ya ağzın açık güler misin kendimi deli gibi hissediyorum :D
Peki :D istemen yeter
teşekkürler :D :D :D
Önemli değil :D
Iyimis
sen öylece gir yat
Badozlama giriyoruz
Sen bittin kız!
bu espri yüzünden tehdit edileceğimi düşünmemiştim :D :D
seni fotoğrafından tanıdım.
ben senin gizli bir hayranın.
hahaha ya bir git :D
Saf saf espriler siteden defol lütfen
hahahhahaha :D emredersin sorularımı cevapları toplayıp defoluyorum hemen :D
Hahahah:D
;) :D