18 yaşında evlenip boşandım. Benimle görüşmek isteyen biri var, evlenip ayrıldığımı nasıl anlatabilirim?

Ben 18 yaşımda evlendim 2 sene sonra anlasamadim pişman oldum çok ezildim bosandim. Sonra baba evine döndüm 20 21 yaşlarımda üniversiteye hazırlandım kazandım. Babam beni gönderdi ama çok laf duydum öyle ağır laflar ki hala unutamam resmen namusuna bile dil uzattılar bu orada her şeyi yapar dediler bakire olmadığım icin seni basit görürler vs dediler. Babam ve annem herkesi karşılarına aldılar bana güvendikleri için bende okulda kimseye ben daha önce evlendim demedim. En yakın arkadaşım bile bilmiyor bu durumu bir çocuk var çok iyi birisi benimle görüşmek istiyor ona bu durumu nasıl anlatırım bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar reddettim hep daha bana yazmasını söyledim Neden istedi Nedeni yok dedim Sanırsam üniversiteyi bitirip meslek hayatına atılmadığım sürece bu hep bir sürü olarak kalacak ve hayatıma kimseye almayacağım Bu arada benim namusuma laf atamazsınız Çünkü ne yaşadığımı bir ben bir Allah bilir hepiniz ileride Baba olacaksınız Anne olacaksınız ya da kardeşiniz bacınız var Allah onların başına vermesin ben bir şey demiyorum
18 yaşında evlenip boşandım. Benimle görüşmek isteyen biri var, evlenip ayrıldığımı nasıl anlatabilirim?
Cevapla