Eşim şiddet gösteriyor ve daha bir sürü şey. Napmam gerektigini anlayamıyorum?

Eşim tartışınca sinirlerine hakim olmayıp şiddet gösteriyor. Vurmak kırmak dökmek ısırmak bağırmak ve sinir hastası gibi hareketler yapmak gibi. Benim aileme karşı yapmadığı saygısızlık kalmadı onun ailesiyle ilgili saygı çerçevesinde bile yorum yapsam iğrenç bir şekilde tepki veriyor. 6 aylık bebeğim var ne bebek konusunda ne ev konusunda ne de misafir konusunda evde hiç birşeye yardım etmiyor. Dün bununla ilgili söylendiğim için saldirganlasti ısırdı ve bir kaç kez terlikle vurdu. O an gözü kararıyor gibi birden koşup deliriyor. Çok sakin ve kimsenin kimseye şiddet göstermediği bir ailede büyüdüm. Kendisinin ailesi hepsi böyle ruh hastası gibi. Ve alkol çok seviyorlar. Gerçekten artık bunaldım bıktım. Ailem bırak gel diyor. Napmam gerektigini anlayamıyorum!!!
Eşim şiddet gösteriyor ve daha bir sürü şey. Napmam gerektigini anlayamıyorum?
Cevapla