Depresyondayım hiçbirşey zevk vermiyor. Tedavi olmalı mıyım?

Ağır bir depresyon yaşıyorum. Sevgilime bile soğu davranıyorum. Ama istemeden yapıyorum. Elimde olmuyor. Her zaman mutsuzum. Hiçbirşey beni tatmin etmiyor. Ama içten içede halimden memnunumm. Ne yapayım ben?
Depresyondayım hiçbirşey zevk vermiyor. Tedavi olmalı mıyım?
Cevapla