Bir insana oturdugu semtten neden hic talip çıkmaz?

28 yaşındayım, akraba memleketli vs okey ama 23 yıldır aynı mahallede oturmama, devasa komşu tanımamıza rağmen bugüne kdr bir kez bile biri bana talip olmadı. Komşulardan haber bile göndermedi çok garip. Boyum (177) , yüzümü genelde güzel bulurlar.

Birine sordum dedi ki dışarıdan çok ciddi duruyorsun burnu havada sanmislardir belki dedi.

Sokakta 32 dış mi gezeyim

Bir insana oturdugu semtten neden hic talip çıkmaz?
Cevapla