Arabadayken bu yakınlığı neden yapar?

Ben kapalı bir kızım ama uzun bol giyinenlerdenim gerçekten dikkat ederim.. İşyerimde ortak bilgisayar alanından bir grup arkadaşız ve içlerinden bir erkekle evlerimiz çok yakın. Dün topluca bir kafeden ayrılırken istersen seni eve bırakayım yol üstü nasılsa dedi. Bunu daha önce de teklif ediyordu iş çıkışlarında kibarlıktan ama kabul etmiyordum hiç otobüsle dönüyordum eve. Neyse işte dün de kafe çıkışı otobüs vs uğraşmadım kabul ettim. Gayet seviyeli birisi bu arada güvendim yani. Ön kapıyı açtı bana kibarlık yaptı kırmadım oturdum arkaya geçecektim. Sohbet vs derken eve geldiğimizde de ben kapıyı açamadım kitliymiş heralde bunu bilerek mi yaptı bilmiyorum şoför koltuğundan benim kapıma uzanarak ama üstüme de abanarak kapımı açmaya çalıştı bu bazen takılır dedi biraz öyle dibimde durdu o yapınca açıldı tabi. He bu arada parfümün çok hoşmuş dedi Şok oldum iyice. Dikkat edebilirdi yani o yakınlığı doğru bulmayacağımı anlamalıydı.. Hala ne alaka diyorum. ablama bile anlatmak istemedim yani buraya sormak istedim. Akşam mesaj attı sonra. sabah da işe giderken alabilirim istersen yorulma dedi hayır dedim ne yapmaya çalışıyor sizce

Arabadayken bu yakınlığı neden yapar?
Cevapla