Hiç biri atıp tuttuğu olayların hangi kitapta yazdığı ile ilgili kaynak veremediği gibi bir de İslâm tarihi ile ilgili sorulara cevap veremiyorlar nedense
Güncellemeler
+1 yıl
Hayrlı Cumalar bu arada
İslam'a sallyanların ortak özelliği hayatları boyunca tek bir İslam tarihi kitabı okumamış olmaları mı?
Hayırlı Cumalar. Doğru diyorsun, birçoğundan daha da çoğunun İslam'la ilgili hiçbir kitap okumadıklarını düşünüyorum. Sadece İslam tarihi de değil, Kuran-ı Kerim'in tefsiri bırak mealine bile göz atmamış. Az önce biri soru sormuş Allah erkek mi dişi mi diye ve ayet diye saçma sapan bir şeyler yazmış. Kuran'da öyle bir ayet yok, sadece tahrif edilmiş Tevrat'ta var bu tür ayetler.
Sadece İslam tarihi, sadece Kuran da değil. Genellikle kitap okumuyoruz. Okumadığımız, bilmediğimiz şeyler hakkında da ahkâm kesiyoruz. Sanırım bu sallamaların genel sebebi, toplumun bir kesiminin iktidar partisine olan yanlışları ya da antipatilerini farkında olmadan İslam'a yöneltmeleri. Yok iktidar partisi yüzünden İslam'dan soğudum yok bilmem ne.
Bir arkadaşım, "Müslümanlar yobaz" diye yorum yazan birisine "Estagfurullah, o sizin kafirliğiniz." demiş. Hem güldüm hem de haklı buldum. Yobazlık, bilmediği bir şey hakkında ahkam kesmek. Yobazlık, bilmediği bir dine düşmanlık etmek. Yobazlık, siyasi İslamcılara karşı duyduğu antipatisini ve nefretini İslam'a ve tüm Müslümanlara karşı yöneltmek.
Necip Fazıl Kısakürek'in cevabı o estağfurullah o sizin kafirliğiniz sözü. Üstadın bir çok kapağı var İslam'a girdikten sonra. Diğer konu ise Müslümanlara yobaz diyen kesim ise sırf kendileri gibi düşünmedikleri için tüm Müslümanları yobaz ilan eden laik kafalılar oluyor hep
İslam'ı araştırıp da sevmeyen yok araştıran seviyor araştırmayan işine gelmediği için sallamayı tercih ediyor. En basitinden Oryantalist yabancı yazarlar bile İslam tarihi ile ilgili dürüst davranmıştır. Bizim İnançsızlar okumadan atıp tutmuyorlar.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Cahil insanlar olduklarını düşünüyorum gadası
Peygamberler dönemi bitti ama Ebu Cehiller dönemi devam ediyor maalesef
Hayırlı Cumalar. Doğru diyorsun, birçoğundan daha da çoğunun İslam'la ilgili hiçbir kitap okumadıklarını düşünüyorum. Sadece İslam tarihi de değil, Kuran-ı Kerim'in tefsiri bırak mealine bile göz atmamış. Az önce biri soru sormuş Allah erkek mi dişi mi diye ve ayet diye saçma sapan bir şeyler yazmış. Kuran'da öyle bir ayet yok, sadece tahrif edilmiş Tevrat'ta var bu tür ayetler.
Sadece İslam tarihi, sadece Kuran da değil. Genellikle kitap okumuyoruz. Okumadığımız, bilmediğimiz şeyler hakkında da ahkâm kesiyoruz. Sanırım bu sallamaların genel sebebi, toplumun bir kesiminin iktidar partisine olan yanlışları ya da antipatilerini farkında olmadan İslam'a yöneltmeleri. Yok iktidar partisi yüzünden İslam'dan soğudum yok bilmem ne.
Bir arkadaşım, "Müslümanlar yobaz" diye yorum yazan birisine "Estagfurullah, o sizin kafirliğiniz." demiş. Hem güldüm hem de haklı buldum. Yobazlık, bilmediği bir şey hakkında ahkam kesmek. Yobazlık, bilmediği bir dine düşmanlık etmek. Yobazlık, siyasi İslamcılara karşı duyduğu antipatisini ve nefretini İslam'a ve tüm Müslümanlara karşı yöneltmek.
Necip Fazıl Kısakürek'in cevabı o estağfurullah o sizin kafirliğiniz sözü. Üstadın bir çok kapağı var İslam'a girdikten sonra. Diğer konu ise Müslümanlara yobaz diyen kesim ise sırf kendileri gibi düşünmedikleri için tüm Müslümanları yobaz ilan eden laik kafalılar oluyor hep
Hayır araştırıpta islamı sevmiyen bi kesimde var cahil olanlarda var.
İslam'ı araştırıp da sevmeyen yok araştıran seviyor araştırmayan işine gelmediği için sallamayı tercih ediyor. En basitinden Oryantalist yabancı yazarlar bile İslam tarihi ile ilgili dürüst davranmıştır. Bizim İnançsızlar okumadan atıp tutmuyorlar.