
Ben zor zamanlar kesinlikle, çünkü dedelerim fazlaca kolay zamanlar gördüler.

Ben zor zamanlar kesinlikle, çünkü dedelerim fazlaca kolay zamanlar gördüler.
Hücreyi bölmek gibi bence bu fotoğraf. Ya da harita ölçekleri gibi. Bir gün içerisinde bile bu döngü gerçekleşebilir. Ölçeği nereye tuttuğuna bağlı. Hayatım sonlanmadan, bu fotoğraf hakkında bir genel kanıya varamam. Ama 2023 yılını değerlendirirsem, sondayım.
Cevap
3Cevap
Zor zaman
90 ları yaşadığım için şanslı olduğumu düşünüyorum, biz güzeldik be..
Valla kimsenin hayatı zor değil acıtasyon yapıyorlar
Ben iyi zamanlarda doğdum, sakindi.
Güzel o zaman, yine de zor zamanlar da gerekli hayatın içinde deneyim kazanmak için.
Bu zamana ait değilim onu biliyorum
Zor zaman zor devir kolay insanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?