Neden aldatıyorsunuz eşinizi neden ya?

Ölüm gibi birsey oldu benim icin insan karisini neden aldatır ki evde paşalar gibi yaşiyor kira sorunu yok para sorunu yok cikarip onu almisim batakliktan ilgi alaka o bicim bendeki cinsellik isterim yapmaz yani üzerine birde baska birisinin cikmasi cok üzdü beni yani insan neyini sever yazistigi birisinin ona bosancam deyipte bosanmiyor mesela aramizin kötü oldugunu söyluyor kiz yillarca bunu bekliyor nasil rezalet bu ya
Neden aldatıyorsunuz eşinizi neden ya?
Cevapla