Sen hiç görmedin Su vermeye benzedik Plastik çiçeklere Hiç görmedin Sen hiç görmedin Dans ettik durmadan Kırık camlar üstünde Sen öyle Sana benzeyen her şey gibi Erirken avuçlarında ben Unutuyorum Hoşça kal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarında ben Unutuyorum Hoşça kal Olacaklar sensiz olsun Daha durmam boşluklarında ben Unutuyorum Sen hiç görmedin Baştan böyle yazılmış Yok kimsesi kimsenin Hiç kimsenin
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Gecemi biraz alkol biraz kitap bir şiir biraz şarkı biraz da burası ile bitirdim. Şimdi sabah, belki biraz uyumak belki biraz daha düşünmek ve hayal kurmak ve belki de biraz daha sabahı seyretmek...