En azından hangisine daha yakın
Geleneksel olsun
Marjinal olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En azından hangisine daha yakın
Biz yaşlandık artık. Elbette geleneksel olsun istiyoruz.. Zira şimdiki kızların buruunlarına taktıklarını, geçmişte sokaklarda Ayı oynatan insanlar, ayılara takarlardı... İnsanın aklına o geliyor burunda takı görünce... Yenilik, değişiklik, dikkat çekmek adı altında içi boş hamleler hızla yayılıyor
Geleneksel olsun ama her konuda değil. Bu toplum ataerkil bir toplum. Kendi bakire kadın isterken kendinin yemediği nane kalmayan erkeklerle dolu. Kendine de bakmayı bilmeli benim eşim.
Cevap
26Cevap
aşık olduğum kadın olsun yeter
Geleneksel ve marjinal arası normal işte yani bugünün gerektirdiği biçimde, modern ve bakımlı olmalı bana göre.
marjinal ne yaw gunumuz sosyetelerinin cikardigi sacma sapan bir sey turk kadini soyunu unutmicak gercek bir kadin olacak esine erkek oldugunu hissetirecek edebiyle cumle milleti dize getirecek
geleneksel olsun tatlı baklava börek bilsin kodumu oturtsun oklava kullanmasını bilsin felan felan 🥰
Yer yer marjinal yer yer geleneksel.. Ortası en güzeli.. Tamamen geleneksel bir erkekle yapamazdım
@saskinomayra eşin öyle mi
@Meraklıpanda01 evet 🧿
Şanslısın
@Meraklıpanda01 çok şükür
Sormak istediklerim var size
@Meraklıpanda01 özelden istemem. Buradan aorabiliyorsan sor tabii ki
Yorumdan zor
@Meraklıpanda01 o zaman kalsın
Tamam
Geleneksel olmalı, Marjinal kişilikler genel olarak masküleniteye eğilim gösterdiği için karşımda Erkeksi bi kadın istemiyorum
Özünde nasılsa öyle olmalı..
Takılmam bunlara, anlayışa önem veririm. Dış görünüş her zaman ikinci planda benim için.
Eşimin kalıcılığını görünüşten ziyade arakteri belirler
Hafif geleneksel hafif marjinal herif iyidir ajdjfk
MArjinal severimde mor saçlısından olmazsa memnun olurum.
Ben geleneksel bir insanım geleneksel bir insan isterim karşımda muhatap olarak
özel, farklı olmalı geleneksel tek düze sıkıcı bilindik şeyleri sevmem
Orijinal marjinal olsun
Marjinalinsan yoktur , bu imkansız gibi bir şey
Akrabaların yanında geleneksel takılsın da sonrası beni pek ilgilendirmez 😂
Bir kadın veya bir adam
Kendini nasıl hissediyorsa mutlu eşi de o şekilde kabul etmeli
Kendini sevsin önce sonra delilik yanımda prenses kahvaltıda marjinal
Geleneksel olsun ki, adam gibi yönetebileyim. Yoksa kadınlar ile uğraşamam. Dırdır çekemem.
Marjinal severim herkes gibi olmayan
geleneksel iyidir ya
İkisinin ortası
Kendine has olsun 🙂.
İkisinin ortası olacak.
marjinal olmalı
Biz genelekciyiz
Ne kadar farklı görünsemde ben Anadolu çocuğuyum
Geleneksel bir tık yakışır diyorum
Mantıklı, orjinal marjinal olsun
Geleneksel modern
kalender olsun yeter
Bunun ortası yok mu ya
geleneksel olsun
Eş istemiyorum.
Geleneksel ❣️❣️❣️
Geleneksel
Ortası yok mu bunun?
Adam olması
Yerine göre..
Geleneksel aileme daha uyumlu olur
Geleneksel
Geleneksel olsun
İkisi de olmaz mı
Geleneksel
Hangi konuda?
geleneksel
Geleneksel olsun
Fark etmez
Adam olsun da...
İkisinin karışımı
Geleneksel
Marjinal iyi
Geleneksel
Geleneksel
Geleneksel
kafana göre olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?