Bu ayet neden bana çoğu Türkleri hatırlıyor?

☀️~Fussilet Suresi~☀️
(40) "Bizim ayetlerimiz konusunda çarpıtma yapanlar, bize gizli kalmazlar. Öyleyse ateşin içine bırakılan mı daha hayırlıdır yoksa kıyamet günü güvenle gelen mi? Siz dilediğinizi yapın. Çünkü o yaptıklarınızı gerçekten görendir.''

❓Bunu okuyunca neden Türklerin "o ayette aslında öyle demek istemiyor" sözünü hatırlıyorum? Sanki Allah söylemek isteyeceği şeyi söyleyemeyecek kadar acizmiş gibi Allah'ın sözünü düzeltmeye kalkıyorlar! Birde Kuran hakkında tartışmaları yok mu, subhanallah televizyonlarda sosyal medyada bile Allah'ın ayetleri hakkında konuşuyorlar tartışıyorlar. Ama şunları hatırlatmak isterim ki;

☁️Resulullah (sav) şöyle buyurdular: "Kur'an hakkında münakaşa küfürdür."
📖[Kütüb-i Sitte]

☁️Ebu Hureyre (ra) anlatıyor:
Biz kader hususunda münakaşa ederken Resulullah (sav) çıkageldi. Öylesine kızdı ki, öfkenin hasıl ettiği kızıllıktan, yüzünde sanki nar taneleri ortaya çıkmıştı. Bize şöyle çıkıştı: "Bununla mı emredildiniz, yoksa ben size bunun için mi gönderildim. Bilin ki, sizden öncekileri, dini meselelerdeki münakaşalarının çokluğu ve peygamberleri hakkında düştükleri ihtilafları helak etmiştir."
📖[Kütüb-i Sitte]

Bu ayet neden bana çoğu Türkleri hatırlıyor?
Cevapla