Ben bugün 2-3 kere güldüm. Çok azdı diğer günlere göre :(

0-10
10-100
100-200
+200
Ölçmedim ki...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Ahahha
Aynen yazarken bunu düşündüm zaten. Ama platform küfüre izin vermiyor diye devamını yazamadım ejwşsjalks
Anladım komiklik olsun diye attım:)
Seni eig seçeceğim
Teşekkür ederim 🌸🫠
Rica ederiö
Cevap
12Cevap
hiç gülmüyorum
Normalde pozitif bir insanım ama bugün gülmek nasip olmadı...
Aynı şekilde benim de öyle oldu
Siz gülebilecek kadar hayattan zevk alabiliyor musunuz?
İnsan en yakın arkadaş ile 200+ gülüyor ya allahtan her gün buluşuyoz
O günki tahammül seviyeme göre değişiyor😂 ama bugün okulun ilk günü olmasına rağmen aşırı güldüm ve eğlendim. Kendime şaşırdım açıkçası 💁♀️
ben çok suratsızım ya gülemiyorum hiç bir şeye. hayat enerjimi almışlar resmen.
Bazen saygısızca bazen hiç gülmem
Ben aşırı gülüyorum :D
Her dk başı gülüyom
Değişiyor. Bazen çok.
Takıldığım insanlara göre değişiyor
en az 100 gibi hissediyorum
Gülümsüyorum yeterli olduğuna inanıyorum
Değişkenlik gösterebiliyor
Hadi ya, biz de memur maaşı gibi sabit gülüyoruz zam gelmezse...
😂😂
İkinci seçenek diyorum hocam
Az gülüyoruz ya
Çook kere
50 falan
Saymıyorum
Ölçmedim.
ortalama 2 3
Hiç.
10-100
Gülmek mi o ne ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar