

Ayrıca en uzun ne kadar konuştunuz? Ben 1 saat 45 dakika konuşmuşum 😅


Ayrıca en uzun ne kadar konuştunuz? Ben 1 saat 45 dakika konuşmuşum 😅
Biz kadınlar bu konuda sınır tanımayız. 3 saat konuşmuşluğum var.
3 saat mi🤭🤭
Cevap
12Cevap
Hayır yok maalesef ama olsun isterdim benianlayan dinleyen birisi
Var tabi. Ama bu kadar uzun konuşmadım ya. Maximum 1 saattir.
O da çok bence. Bizim konuşmadıklarımız birikmiş o yüzden.
Saatlerce konuştuğum değilde yazıştıklarım oluyor...
Hayır yok. Konuşmayı sevmem
Var.. Ama saatlerce konusamam acikcasi. Hayatim bir hayli yogun.
İmkansızım var
Anlamadım?
Yani saatlerce konuşsam asla sıkılmayacağım biri var o da benim imkansızım
🫢 çok şanslıymış. Niye imkansız ya?
Dünya ay ile bir araya gelir ama biz gelemeyiz de ondan
Ne diyeyim inşAllah olur.
🤷🏻♂️
😔böyle çiftlerin kavusamadigini duyunca çok üzülüyorum
@Melissim0272 sen kavuşursun inşallah
Telefonda aralıksız bir şekilde 22 saat
🫢🫢çok fazlaa
Telefonu açtık birlikte uyuduk, birlikte kahvaltı yaptık ve daha pek çok şeyi birlikte daha.
Sorularınızın hepsini cevaplayacağım umarım beni merak içinde bırakmazsınız 🙃
Sevgiliniz sanırım😄
Cevaplayın size kalmış ama geç cevap verirsem kusura bakmayın🌺
Sevgilim idi
Konuşabilecek çevre insan vs yok
yakın arkadaşlarım var evet
Evet var da her zaman görüşülmüyor
Hemşerim var :) aynı zamanda iş arkadaşım.
Dostum var
Evet var
hayır yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar