AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kürtlerin zayıf noktası ne oğlum rftgyhujıklşç sanki hayvan avına çıkıyo awk
Sen anlamazsın bu işleri belgesel izlemeye devam ett
Çocuk evliliği. Hiç sevmiyorum şunları
Hiç Kürt tanıdığım olmadı sadece internette duyduklarım ve sanal arkadaşlarım oldu.
ya konu nereye geldi
Kürtlerin internetten, 13 yaşında evlenenlerini duydum. 15de doğum yapanı. Biraz soğudum
Alakası yok be herkesete var öyle ama Kürtlere özgü bişey değil
Çoğunluk Kürt ya da arap. Her türlü çocuk evliliğine karşıyım. Bide peltek konuşuyorlar o hoşuma gidiyo.
Ne güzel ismin var miş
Teşekkürler
🙏.
Çocuk değil ki 13 15 yaşında evlenmenin nesi yanlış? Haram değil bu
Zina yapmaktan iyidir erken evlenmek
15 yaşında çocuk evlenme ihtiyacı duymaz ki. Nicin evlensin, köy geleneği gibi bişey bu.
Çocuk değil etraf o yaşta zina yapanlarla dolu evlenmenin nesi günah?
Sen kac yaşında evlendun. Ben 25 den erken evlenmem şahsen. Çocuğumun da 20 den erken evlenmesini istemem. 13de evlenir mi olur mu öyle seyya kendine bakamaz bide bebek mi bakcak
Sen 33 yaşındasın
Günah demiyorum ki aise annemiz 15de evlendi. Ama evlenme ihtiyacı yoktu ve cinsel bişey yaşamadı Muhammed aleyhisselamla. Muhammed aleyhisselam da 25de evlendi 9 eşinden birinden çocuk yaptı. Digerleriyle evlenme ihtiyacı yoktu onlara sadece din yayma amaçlı evlendi. Örnek veriyim, 15 yaşında birinin okulu birakip evlenmesi kötü değil mi.
20 de erken o zaman
Ha 15 ha 20
Hayır öyle değil abazalar yazmasın diyeydi o😂😂
Hayır, üniversite okuyorsun o yaşta ve üniversiteyi bıraksan bile çocuk bakabilecek kadar güçlüsün. 15ne, ortaokul çocuğu değil mi
90 alıyım demiştin
90 lıyım demiştin
anlamadım?
Yokbe yalandı o. Hem Aişe annemiz kadar güçlü değil şimdiki 15 yaşındaki bebeler. Aişe bakabilirdi ama simdikiler bakamazlar.
15 20 çok bişi fark etmiyor 20 de erken yeni üniversiteye başlıyorsun ve ergenlik devam ediyor
Ben 15 te evlendim
Şimdikiler 21 22 de bebek insandan insana değişir bu
Sen 10 yaşında adet olduğunu söylemiştin ve 90 lıyım demiştin
Benim bildiğim cinsel ihtiyaç duyacak kadar büyüyünce evlenirler yoksa o yasta evlenmek normal değil.
Evet 10da adet oldum ama 90lı değilim
Ben o yaşta evlenseydim kahrolurdum
Eskiden de 14 15 16 17 de evleniliyordu şimdi evlenmeseler bile zina yapıyorlar 14 yaşında zina yapmaktansa evlenmek daha iyi
Ne yaptığını bilmeyip 11 yaşında kızı hamile bırakan 12 yaşında oğlan çocuğu var. Haberde. O sorumlu mu şimdi bundan. Bilmiyor ki görüp görüp yapıyor şimdiki çocuklar
Eskiden 8de bile evlenen vardı bu doğru değil ama hazırsa olur.
15den küçük evlenip şiddet gören var
15 yaşında ki bi insan akıl sahibidir her şeyi bilir
Sen 33 değil misin kimlik olarak
@Vefat ettiğinde 17 eşi vardı bütün sahih kaynaklarda var. Aişe rha adet gördükten 2 sene sonra gerdek yaptı
Adet oluyorsa 15 ten olgundur
Siteye büyük gitmiştim yaşımı
@Tesettürlübirkız 👏👍
Safiye soyman da 13 yaşında evlendi
Hayır, mekkeye göç ettiginde 15ti ve 2sene sonra evlendi yani 17 yaşında Aişe gerdek yaptı.
Ama benim için 33 sün biyolojik olarak
Herkes aynı değil ki. Senin yaşında birine evlenmek istermisin diye sorsan hayır der mesela.
Zaten erken adet oldun 33 e bedelsin
Erken olmadım gayet normal yaşta oldum
Herkes aynı değil ama erken evlenip mutlu olanlar var İslama göre 18 yoktur namaz kılmaya gelince genç kız oluyorsa evlenmek isteyincede gençtir
Tamam işte herkes aynı değil diyom. Kimisi ister kimisi istemez.
Olsun 33 le aynı gençliktesin
Ama yalan söyledin
İslama göre 18 yok zaten. 18 yaş gençleri kötü bir yoldan korumak için yasalara eklendi. Evlilik yaşı 18den küçük. Sadece çocuklar eğitimi tamamlasin diye 18 geldi
burada yaşımı söylemiyorum ki
Tamam evlenmek isteyenede karışamazsın illa 18 i beklemek zorunda değil
Zina dan iyidir
Araplar 15de evleniyorlar sorun yok sadece isteyen evleniyor. Ben karisiyorum diye bişey yokki ortada 15de kendini yetişkin gören var çocuk gören var
@Tesettürlübirkız tüm yazdıklarına aynen katılıyorum. Bu iş gencin psikolojik fiziksel durumuna göre olur bir yaşı yoktur. Sehveti var fiziği ilişkiyi kaldıracak durumdaysa dinen evlenmesinde hiçbir yasak yok
Yetişkin gören bi insan evlendi diyelim o insana karışmaya hakkınız yok en azından zina yapmadı
Ben 15 te evlendim çok ta mutluyum 25 liklere taş çıkartırdım o yaşta
Tamam işte bende vundan bahsediyorum. Sen hazırsın herkes öyle değil ki
Zorla kimse kimseyi evlendiremez zaten bu bir zulümdür isterse kız 50 yaşında olsun
Aynen öyle. Zorla evlilik oluyo Kürtlerde ve bu tecavüz sayılır. Yani yaş önemli değil
Bir çok kürt tanıdığım var bu düşüncelerinin çoğu yalan
Nasıl yani. Bende internetten duyduğum için inandım.
Bırakın ırkının ne olduğunu genel konuşun her milletin iyiside var kötüsü de
Katılıyorum bu görüşe.
Ben ırkçılık yapmıyorum en sevmediğim şey
Yanlış anlaşılmasın ben ırkçılık yapmam genelleme yaptım Kürtlerin genelinin çocuk evliliği yaptığını düşünüyorum. Ondan yani. Hem dinen de yasalara göre de ırkçılık suç.
İki kadın müslümanın biraz gerilimli ama sonu uzlaşmayla biten faydalı tartışmasını izledik sayenizde. Cümleten hayırlı geceler
Bende çocuk evliliği olarak görmediğimi söylediö hayırlı geceler
Bende hazırlıksızsa çocuktur evlenmemeli dedim. Allah'a emanet
Namas kılmaya gelincede çocuk o zaman
Namaz kılmak 7 yaşında bir çocuk için eğlenceli bir oyun gibidir. 15 yaşında cinsel ilişki yaşayıp evlenmek her zaman doğru değil.
Namaz çık zor abdest bile hemen bozuluyor
Namaz çok zor
Hayır belki bazıları için öyledir ben 6 yaşında kucukken ayetel Kürsi öğrendim rüyamda kâbus görmüştüm annem öğretmişti. Cocukken öğrendim aklıma kazındı unutmadım. Abdesti de şaşırıp şaşırıp aldım bazen üşenip farzları aldım sadece. Sonra gaz çıkarınca bozulduğunu öğrenip tekrar aldım. Namaz kilmiyordum ama
Gaz çıkarınca zırt pırt abdest mi alcan?
Özel bölgeden gaz çıkarınca abdest alınıyor. Ve bu severek de yapılabilir
“Çocuklarınıza yedi yaşındayken namaz kılmalarını söyleyiniz. On yaşına bastıkları hâlde kılmazlarsa kendilerini cezalandırınız yataklarını da ayırınız.” (Ebû Dâvûd, Salât 26)
Başka tariklerden gelen aynı minvalde sahih hadislerde var. Ben örnek olması için bir tanesini ekledim.
Hadisin sonunaki yatakları ayırın önemli konu bu meselede de ciddi cahillikler yüzünde çok çirkin şeyler yaşanıyor.
Çay.
Ülkücülük
Cinsellik