Aile & Toplum Ev ve iş arası bir dönüm var, kendim için ne yapabilirim? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Dışarı çıkacak arkadaşım ve sosyal çevrem yok. Kendim için neler yapabilirim? Bir günümü nasıl geçirebilirim? Güncellemeler+1 yıl Ailem ile yaşıyorum. 26 yaşındayım Ev ve iş arası bir dönüm var, kendim için ne yapabilirim? Cevapla İş Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Eğer fırsatın oluyorsa güzel bir masaj ondan sonra bir havuz terapi yapabilirsin o 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bilgisayarını ve kahveni al gençlik merkezine git. Wifiye bağlan kahveni iç rahatına bak 0 0 Yorumla
SugarBigboy187 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bıktınmi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yok. Kendi tercihim de böyle olmaso Yorumla SugarBigboy187 +1 yıl Guzellmis Yorumla
livramento Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl iş çok mu yogun izin günün yok mu 0 9 Yorumla Soran +1 yıl Pazar izin. İş yorucu degil Yorumla livramento +1 yıl sonucta şehir konumunu bilmemekle birkilte bişeyler yapılabilir iş çıkışı çok geç değilse geçse de pazar günü bişeyler yapılabilir. Yorumla Soran +1 yıl Yapmak için arkadaşım yok Yorumla Soran +1 yıl Zaman sıkıntı degil Yorumla livramento +1 yıl hangi şehirdesin peki belki aynı şehirde çıkarız Yorumla Soran +1 yıl Bolu Yorumla livramento +1 yıl güzelde şehir aslında Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla livramento +1 yıl yakın olsak gezerdik Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Eğer fırsatın oluyorsa güzel bir masaj ondan sonra bir havuz terapi yapabilirsin o
Bilgisayarını ve kahveni al gençlik merkezine git. Wifiye bağlan kahveni iç rahatına bak
Sevgilin yok mu
Hayir
Bıktınmi
Yok. Kendi tercihim de böyle olmaso
Guzellmis
iş çok mu yogun izin günün yok mu
Pazar izin. İş yorucu degil
sonucta şehir konumunu bilmemekle birkilte bişeyler yapılabilir iş çıkışı çok geç değilse geçse de pazar günü bişeyler yapılabilir.
Yapmak için arkadaşım yok
Zaman sıkıntı degil
hangi şehirdesin peki belki aynı şehirde çıkarız
Bolu
güzelde şehir aslında
Evet
yakın olsak gezerdik