Cok yalniz hissediyorum, cidden. Ne yapacagim?

Sosyal olarak hic iyi degilim surekli yalniz hissediyorum bir şeyler beni eksik hissettiriyor sürekli. Diğer insanlara layık olabilmek için, onlar gibi olabilmek icin sürekli bir efor sarfetmem gerek gibi hissediyorum. Çok aptal davranıyor gibi hissediyorum, her şeyi yargılıyorum, en başta kendimi o kadar yargılıyorum ki artık ben bile kendimi tanıyamaz oldum. Neyi nasıl yapacağımı o kadar düşünüyorum en sonunda kafayı yiyeceğim. Kimin ne düşündüğünü önemsemek artık kişiliğimde yer edinmiş, kendimi bulmakta zorlanıyorum sırf bu yüzden. Kafam o kadar karışık ki nerden başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum bile. Sadece kim olmak istediğimi, kim olduğumu bilmek istiyorum. Samimi duygularla kabullenmek istiyorum.
Cok yalniz hissediyorum, cidden. Ne yapacagim?
Cevapla