Çalmak kötü bir şey evet ama hak edenden çalmakta mı kötü?

Üniversiteye başlıcam ve şehir dışında okicam. Ev tutmalarını zaten beklemiyordum bizimkiler varyemez, disardan baksaniz ne zengin bunlar dersiniz ama değiliz üzerime giymeye hic bir seyim yok. Siz böyle dediğimde şimdi beni binlerce elbisesi olup şımarıklığından yok diyor sanıyorsunuz ama yemin ederim yok. Külotlarım bile tamamen yirtilmis, sararmis. 2 senedir sütyenim bile yok, tum lastikleri gevsemis. Para ver alışverişe çıkayım diyorum bağırıyor, az zaman kaldi verde alışveriş yapayim diyorum ağlatip odama yollayana kadar azarlıyor.

Bende cüzdanından her aksam para calmaya basladim. Çünkü vermeyecek beni dimdızlak sehir dışına yollayacak biliyorum. Ben hırsızlık yapmak istemiyorum ama domestos lekeli tisörtle, yirtilmis eşofmanla, ucu kacmis corapla mi gideyim Üniversiteye? :(

Çalmak kötü bir şey evet ama hak edenden çalmakta mı kötü?
Cevapla