Üniversiteye başlıcam ve şehir dışında okicam. Ev tutmalarını zaten beklemiyordum bizimkiler varyemez, disardan baksaniz ne zengin bunlar dersiniz ama değiliz üzerime giymeye hic bir seyim yok. Siz böyle dediğimde şimdi beni binlerce elbisesi olup şımarıklığından yok diyor sanıyorsunuz ama yemin ederim yok. Külotlarım bile tamamen yirtilmis, sararmis. 2 senedir sütyenim bile yok, tum lastikleri gevsemis. Para ver alışverişe çıkayım diyorum bağırıyor, az zaman kaldi verde alışveriş yapayim diyorum ağlatip odama yollayana kadar azarlıyor.
Bende cüzdanından her aksam para calmaya basladim. Çünkü vermeyecek beni dimdızlak sehir dışına yollayacak biliyorum. Ben hırsızlık yapmak istemiyorum ama domestos lekeli tisörtle, yirtilmis eşofmanla, ucu kacmis corapla mi gideyim Üniversiteye? :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer