@blackman3419 ile temizlenmiş ve kuru kalabalıklardan arınmış bir kadro kuruyoruz.. 😄

@blackman3419 ile temizlenmiş ve kuru kalabalıklardan arınmış bir kadro kuruyoruz.. 😄

İnanmayacaksın ama öyle şeyler haram. Hadislerde geçer. Boş iştir, zar atmak yine çok sakıncalıdır, nereden biliyoruz, hadislerden... Sadece iyiliğiniz için söylüyorum...
Teşekkür ederim.. Biliyorum günah olduğunu..
...
Söyleyin bakalım
Tabii ki de oynarız : ))
Tabii ki de oynamam.. 😄
Black, olum halı sahaya adam seçmiyoruz.. Okey 4 kişilik, kaç kişiyle oynuyorsun.. Bi silkelen.. 😅
Ben bu ekibi bozarım.. 😄
Ben ekip başıyım bi'kere.. Benden gayri, benden öte oynanmaz.. 😅
Haa seni seçmeyince yanlış mı oluyor seçimlerim.. 😄
Alçakgönüllülük de mi irsi sende.. 😅
Üzerine alınmamakta irsi gibi olun.. 😄
Tamam şımarma.. 😅
İşimizin başındayız.. 😄
Mesai saatleri dışında sayılmaz.. 😄
Oynar mısınız?
Oynar mıyız.. 😄
Olur :D
Biliyor mu bir sor bakalım : ))
Biliyorum 😊
Normal okey değil, 101 🤔
Oynamayız.. 😄
Onu bilmiyorum, hiç oynamadım.
Ben başkalarıyla oynarım :D
Cevap
6Cevap
Olur söyleyin
Sen cevap yazmaktan oynayamazsın.. 😄
Ödül falan varsa oynarım ödül yoksa görüş atarken arada eli kontrol ederim o kadar :D
Görsel tam bir sayılı okey. Büyükleri kaçmış ya da ıskartaya ayırmış. Okeyi araya koymus Asya ve Avrupa böyle bağlanmadı 😂
O el bitmez.
Taş çalmış.. 16 taşı var awk..
Masada kimse fark etmiyorsa çalmış sayılmaz devam 😂
Bu malın okeyle alakası yok.. Okey mavi 9.. Koyduğu yere bak.. Ya sarı 4ü da ikinci Mavi 12yi çalmıştır..
Yanlış tası cevırmıs ama bunu yapan bir kişi daha görmüştüm. Okey degıl de yanında ki taşı beden cevırırler bilmiyorum
Beni okey konusunda dedem yetiştirdi. Hepinizi yenerim.
O zaman oynamam..
Bizi mi yeneceksin 😂
Kazanamayacağımı mı sanıyorsun?
101 biliyor musun ki🤔
Normal okey biliyorum ben.
Buyur söyle bakalım. Okeyde iyi gibiyim. Uzun zamandır oynamadım ama.
Ben oynamazdım. Dilinize düşmek de var işin sonunda 😅
Ne varmış dilimizde : ))
Ay ben çok severiiimm 🥹🥹🥹
Biz de kedileri severiz 😂
Yenilmeye hazır ol 🥹
@tiryakinimtiryakin ne diyor bu 😂 yenilmeye hazır olacak mışız😂
@blackman3419 çok pis yenerim 😃
Sen 101 in ne olduğunu biliyor musun 😂
@blackman3419 1 0 ve 1 rakamlarıyla oluşturulan bir sayı 🤪
Çok zeki gördüm seni 😂
@blackman3419 önceleri değil miyidim kalbimi kırıyorsun 🤪
Önce karnını doyursun.. 😄
Kadınlarında mı kırılacak bir kalbi varmış 😂
Tiryaki kardeşim ayıp ediyosun okey oynamaya başlamadan güzel bi kebap yeriz herhalde dimi 😃
Blackman bende vardı ama kırıla kırıla kayboldu dur bi bakayım hala kalmış mı 😃
Varmıymış😂
@blackman3419 hee kalmış bi kırıntı gibi 🤪
Sende kırıntı kaldıysa kimbilir sen kaç kişiyi öldürmüşsündür😂
@blackman3419 amaan ne önemi var canım sağolsun 🤪
Tabii tabii canının sağlığı önemli 😂 arkalarından Fatiha da okudun mu😂
@blackman3419 aklıma gelmedi demek ki haketmemişler 😃
Ne bilim ben..😅
Tamam, oynamayız.. 😅
Tahriğe gelmem.. 😅
Umut yiğidin sofrasındaki soğanıdır.. 😅
101 se olabilir düz okey zevk vermiyor
Biz seçiyoruz, aloo.. 😄
Ohoo ben bu işi sevmedim seçilme falan yapıma ters siz oynayın benim ekip çok zaten 😂
O zaman hayırlı ekipler.. 😄
Karşılaşırsak sizin ekibin ifadeyi alırız bir gün eyvallah :))
İfade özgürlüğü var tabi.. İstediğiniz kadar verebilirsiniz.. 😄
Tabi canım ifade özgürlüğü engellenmez en fazla çip özgürlüğüne darbe vuruyoruz :))
Olsa olsa kalkışma olurdu o.. 😄
Çipi bitince kalkmak zorunda oldukları için bir yerde haklısın :)) asist yapma sonu yok bunun
E ıstakalar koltuğunuzun altında olunca kalkacaz tabi, ne yapalım oturup.. 😄
O kadar da değil elinizden ıstakanıza kadar da almayız sizde tam kumarbaz çıktınız ıstakasına da oynayıp kaybetmek nedir 😂😂😂
Okeyden anladığınıza eminsiniz değil mi.. 😄
Koltuk altındaki ıstaka ne demek, evde de pratik yapıp gelin demek.. google'a yaz manipülelere gelmem.. 😅
Koltuk altına alınan benim bildiğim tavla sen zar atıyorsun ama hep düşeş gibi sanki :)) manipüle etmemiştim oysa sadece sonucum vahimliğini ortaya koydum
Tavlayı almak istiyorsan onu da veririz ya ayıpsın..
Ayrıca düşeş en yükseği..
Bunu mu demek istediniz; hep yek.. 😄
Bakınız;
😅
Biliyorum hep düşes atanlar genelde kaybetmeye mahkumdur senin tavla bilgin sıkıntı bence :))
Bu ezberin bozulunca zaten anlayacaksın da işte, inşallah zar atayım derken kahveyi dökmezsin o zamana kadar.. 😄
Çay varken kahveyi tercih edecek kadar zevksiz değilim. Böyle diyenlerin hepsi son yudumu çekmeden kalkmak zorunda kalıyor ama neyse :))
Yıllardır kahveyi dökene güldük, bundan sonra çayı dökene güleriz.. Çeşitlilik olur.. 😄
Dökülen çay olsun bro yenisini içeriz senden sıkıntı mı ;))
Mevzu çaysa tükenmez asla.. Çayı da çayı seveni de severiz.. :))
Eyvallah, zaten çay varsa kaybeden yoktur ;)
Ortak ve hassas noktamız.. :))
Ben 101 ciyim 😒
Yok..
Ne yokk ben okey oynamam zaten size yok 😅
Şu reddedildikten sonra çark etmelere bayılıyorum.. 😂
Off benle oynayın lütfen 😒
Hayır be.. 😄
Bi daha söyliyim ben zaten 101 ciyim bu sefer anlarsınız belkii 😅
101 de oynasak hayır.. 😂
Oynar mıyız 🙄
Ben oynamam, arkadaşı bilemem..
Oynarım 🙂
@blackman3419 biz oynayalım.. 😀
Onun zaten çipi yetmez benle oynamaya 😏
Oynarmıydınız🙄
Oynardım şişko.. Eski topraklardan kim kaldı.. 😄
Eskilerden çok var 😄
Oynarım 🙂
@blackman3419 @tiryakinimtiryakin Teşekkür ediyorum beyler sağ olun var olun 😌
Maç zamanı haber veririz 😂
@blackman3419 anlaştık 😄
Yenilemeyi hazmetmeye hazır ol😂
@blackman3419 genelde yeniliyorum zaten çok iddialı değilim 😄
Bir teraziden beklenmeyen mütevazilik : ))
@blackman3419 Aaaa teraziler hep oyle
Teraziler mi mütevazi 😂😂
@blackman3419 benim tanıdığım bütün teraziler evet
Benim tanıdıklarımdan hiç bahsetmeyim😂
@blackman3419 yükselenler farklıdır 😏
Bunu düşünmemiştim bak bu olabilir ama senin mütevazi olduğuna inanıyorum : ))
@blackman3419 teşekkürler bütün teraziler adına alıyorum bu ödülü ✌️😀
Bütün teraziler demeyelim, istisnalar kaideyi bozmaz diyelim 😂
@blackman3419 öyle olsun bakalım 😊
O zaman şimdiden deneme oyunlarına başla : )) yenilgiyi bu kadar çabuk kabul etme : ))
@blackman3419 Keyifli olmuyo dimi rakip güçlü olmalı haklısın 😐
Dişe diş kana kan 😂
101 yok mu 101
101 zaten..
Görsel normal okey
Ben sizlerle oynar mıyım onu söyleyin
Onu da sen soru açıp sorarsın..
Sen söyle bakalım madem sordun, oynar mıydın..:))
Tüh ya, oynarım deseydin cevabım hazırdı.. 😅
Söylemem, içine ettin.. 😂
Etmede mi.. 😂😂
Susalım.. 😅
Kaldı valla.. Gülümsedim hatta oynarım dersin diye ama yemedi.. 😅
Seni fena taşlardım hacı
Hacı sen oluyorsun bu durumda taşladığına göre.. 😄
ahahah çok güzel
Dün diğer çiftin içinden geçtik ortimle :D
Düz okeymiş senin dediğin peeeh 101 varken düz okey ne ya :D
Her türlüsüme varız.. 😄
Göndrr gelsin
Bilemedim..
Neden öyle dedin
Kararsız kaldım ama olumsuz gibi.. 😄
Anlamam zaten okeyden sorun yok 😊
101 bilmiyordur zaten : ))
Ögretirsen oynarız 😀
Ohoo üşenirim.. 😄
Çabuk öğrenirim 😀
Çabuk üşenirim.. 😄
Bir kez izler, ikincide yenerim 😀
Sonra bu taşı neden ters çeviriyorsun diye sorarsın elimi de açık edersin.. 😄
Neden çeviriyorsun 😀
Utandı kendi döndü.. 😄
Arkasını yanlış yöne döndü. 😀
Nereye dönecekti kıbleye mi.. 😄
Sana dönmeseymiş 😀
Niye.. 😄
Arkasını dönse de kurtulamaz diye 😀
Öğretene kadar ömür biter 😂
Oynamazsan küserim 😅
Küsek o zaman.. 😄
🙄belki oteki seçer 😒
Biliyor musun 101
Hesap makinesi serbestmi ksjs
bilmiyorum, oynamayız.
Söyleyin
Oynamazdık..
Katılıyorum
Bende çok meraktım size😂😂😂
Siz ikiniz benim yanımdan bile geçemezsiniz ne okeyi?😄
Olur
Maalesef.. 😄
Neden be
Mukadderat.. 😄
O ne ya aman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?