Ben olsam sırf ayıp olmasın diye bulurum bir sürü yolu var haber verirdim sonra istemiyosan git zaten yalvaran yok. La ben güvenmiyodum size zaten ama demek ki hic biriniz serefli değilmişsiniz doğru bilmisimm euajskdksk hayat bu sasırmadım onun da başına gelicek bu
Güncellemeler
+1 yıl
Hesabı kapanmış pardon
Konuştuğum erko hesabını kapatıp yok oldu ve beni tekrar aramıyo bile?
Anasini avradini gttten sikip kokledigimin orrrrl orrrl orrrspu cocugu gayridir 1 gun sonra amcgign yandi hergalde mi kirik ne ayıp ananla senicust uste koyup * kaybol pc kurusu
Takıntı oluyo çok kafama taktım mesela çnkü baya ben kendimi sevdircem diyodu çok iyi anlasıyoduk ben terslemistim hatta onu hep birden gitmesi çok kötü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
başkasını bulmuştur ve ayrıca genelleme yapma hepimiz aynı değiliz o yüzden genelleme yapmamanı öneririm
Aynısını yaşadım 1 haftadır ortada yok..
Kimdi
Ve neden böyle bi şey yapar insan bi arar dimi
Onunkinin hesabı kapalı değil aktif ama o girmiyor siteye…
Ben biraz atıştım hoşuma gitmeyen bir şey dedi… o da çekip gitti. Vicdansız
Kes lan bacım p u ananı da al git engellemedim yşne bit gibi çıkmıssın bacım yeri kadıköy hadi nas
Ulan occccc bitttt
Hadi skseneee occccc hahaahhahahhahaa
Picccccc fahseeeee
Anannn skskkkkkkkkk babanı da sktrrrr hahahahhaa orspu follos
Orull orul sülalece ors cocuklarıı
Senin ananla babni skyrm ecdadini sktgmn benden aldigin kufurleri bana satma sulaleni pazarladigim gibi oc
Occc cocpuuu
Pcccccc anans kskkkk
Babanı skmmm
*
Fhseeee
Orrul orrul orspu kizi pc kurusu sizi skym
Pcccccc kessss
Occccc pcccccc anan skmmmm oc evladı
Fhse ücretsiz burada arkdaslar yargı queen
bippp sktgmn ocu kudurma hadi oksa mini pc kurusu babani bukda gel mi kirik
Yoo sensinn sen ücretsiz hzimet veriyosunn
Ayy de folll
Oc cocuuğy anası fhse de fol babası pcccc kudurma k ö pekk
Anasini avradini gttten sikip kokledigimin orrrrl orrrl orrrspu cocugu gayridir 1 gun sonra amcgign yandi hergalde mi kirik ne ayıp ananla senicust uste koyup * kaybol pc kurusu
Ben çay içiyorum yaa
Buradan biri mi
Evet
İlk harfi ne
Noldu sende de mi öyke bi dürüm var
Evet var. Artık konuşmayalım diyo
C mi
Burdan bi halt olmaz kızlar kapatıp çıkalım cidden
Bence de🤣
Yok bebiş benim ki o değil. Hakkaten ya napiyoruz biz
Ben soru sormaya girdim ama yok bulaşıyolar illa bi bakıyorum kandırmış sinirleniyorum gidince de :(
Varya burası çok kötü.
Konuşmak istemiyorlarsa ortadan kayboluyorsa : silin. Sanki bu yaşınıza kadar onlar sizi bu mükemmelliğe getirdi!
İlkkez biriyle konuştum yaklaşık bir ay ne biliyim ya off. Bağlanmak değil de alışkanlık haline gelmiş
Takıntı oluyo çok kafama taktım mesela çnkü baya ben kendimi sevdircem diyodu çok iyi anlasıyoduk ben terslemistim hatta onu hep birden gitmesi çok kötü
Cinsel konu oldu mu peki
Evet alısıyo insan cok kötü bide tanımıyosun iyi mi kötü mü aldatıyo mu bilmeden
Evet sildim bende unutmaya çalışıyorum şu an
Oldu tabi ki. Ben istemediğim için bitti biraz da
İste cinsel olunca olmuyo sanki ciddiliği kaçıyo 1 ay çok erken olmış o bence abazaydı
Neyse ya bir yere varmayacakti zaten
İste dimi heh
Yalnızlık boşluk duygusu bence bunun sebebi 😔