İlla bir kız görünce bu abazalar bakmak mı zorunda?

Olm dışarı bile bakamıyoruz lan artık. O yüzden ifsaliyorum bu iki düzenbazı. Yan odaya geçtim hala balkona doğru bakıyorlar cidden su erkek milleti kadar zavalıısı yok
İlla bir kız görünce bu abazalar bakmak mı zorunda?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırsın bu mağara kaçkınlarına kaldım aq
Güncellemeler
+1 yıl
Şu gri profillinin yazdıklarını okumayın. Kanser olursunuz ay bir de demez mi bEn bİR cÜmlE yaZıyoRum seN İKi ahhahshshdhd ulan yukarıdan bakarken bana bakıp bakmadığını , bakmadan bile görebiliyorum. Ama o kafasını kaldırıp bakıyor yukarı. Kesin bu üye de diğerleri gibi abazan ahhahahaha ne güzel belli ettin kendini. Bir de sen erkeğim diye geziyorsun dimi ortalıktaaaaaa erkek müsveddesi
İlla bir kız görünce bu abazalar bakmak mı zorunda?
Cevapla