Ben insanlardan çok yoruldum, ne önerirsiniz?

Ozellikle aile gorduklerimden hatalar yapip yapip karsisindakini suclu cikarmalarindan suclu hissetmelerinden yoruldum ortada hakli olan seyi soyleyip anlasilmamaktan sorun yaratan kisi olmaktan cok yoruldum sanki herkes mukemmel lekesiz kusurlu olan sorun yaratan kisi gibi ben lanse ediliyorum ne yapabilirim ne yapmam gerekiyor
Ben insanlardan çok yoruldum, ne önerirsiniz?
Cevapla