Kendisi sinirlk otoriter disiplinli biri 35 yasinda 26 yasindayim. Sarilma sebebim ise son zamanlarda içim cok sıkiliyor ve bir sabah sevdigim kimseyi gorememe korkusu olustu icjmde depremlerden dolayi felaketlerden dolayi o yuzden biraz huzursuzum ve patronumuda cok seviyorum insan olarak ama ilgimde var onu bir gun gorememekten korkuyorum sarilmak istiyorum geldiginde soyliyivem ama kovulur muyum sizce
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kimse anlamadan dinlemeden yazmış bir şeyler ama sorun senin aşırı duygusal olman. İlgili oluşunda seni hayata bir tık daha yaklaştırıyor.
Oyle tesekkur ederim Şu an cok kotuyken iyi hissettim beni anlayan birini gormek mutlu etti.
Zaten Vazgectim soylrmekten bugun beni baya azarlayip aglatti yuzume bakmiyor
Neden ağlattı ki?
Rica ederim, ne demek
Zaten birkac gun tavirliydi ilgimi anlayinca boylr yapiyor. Brnde dun sordum istemende. Bir seymi yaptim diye yok dedi bugunde mudurume dun sordugumj soylemis birde odasina dun bir sey birakicaktim dun odasindaydi diye birakmadim onada kizar diye bugun ciktim biraktim ama beni uyarmisti odama cikma diye rn ust kst odasi var birdr oturdu masali odasi var en ust katina ciktim biraktim kagitlarini brni cagirdi dedi ben sana cik dedimmi sen niyr laf dinlemiyorsun bana saygisizlikmi yapiyorsun hayir dedim dedi oyle oldugunu bilsem zaten burada olmazsin senin niyetini biliyorum ama seni bir daha uyarmiyicsm bu konuda burada olmazsin yoksa frlan dedi sonra bak isinr gorusuruz dedi simdide yuzume bakmiyor
O an diyicektim sarilabilir miyim diyede cesaret edemedim
Canım benim bence vazgeç bu durumdan, cidden bak yoksa işinden olma ihtimalin bile varmış hem. Adam belki de cidden anladı niyetini ve evli falan belki de. boş ver.
Ben zaten istifs edicem bugun
Bence bir kere daha düşün derim, ya da bir arayışta ol, iş bak öyle çık
Birakmiyorlar zaten 5 6 kere cikmak istedim birakmadilar sonra zstem hep oyle tavirlarina ceki duzen verdi patronum
Birakmak istiyorum artik cunku bana artik surekli bagirilmasindan ve aşagilanmaktan sıkıldım
Anlıyorum seni, zor bir durummuş. Umarım yakın zaman da toparlanır.
Insallah ama artik burada yerim yok
Belki adam evli belki sevgilisi var. Senin bu kafa yapisindan nefret ediyorum ya! Hele bi yap da senin kafani yarsinlar. Sen diyon ki beni begeniyor diyorsun hadi ordan sen sarilmanin altinda amacin farkli. Dünyanin civisi cikmi ag!
Tamam
bence sen ufaktan terapiste gitmeye bşla bacı
elaleme sarılmakla olmaz o işler
Gidiyorum sizde gitmeyi deneyin uzaktan psikolog gibi konusmazsiniz enazindan
yani konuşacak bir şey yok uzaktan. ortada durum
Ortada olan durum ne tam olarak yani uzaktan konusup yargilamayi bilmis gibi konusmayi cok seviyorsunuz empati yok ego çok boyle o yuzden bende he diyip geçiyorum artik sizlere
Heee bizde önümüze gelene sarilak var mı böyle saçmalık arkadaş.. sen hemen psikiyatriye koş
Onume gelen kisimi oluyor bu ve bazen gercekten oylede hissediyor insan tanimadigi bir insana bile derdini anlatip sarilmak istiyor biri sarilsin istiyor anlasilmak istiyor ama siz asiri bilgin saglikli oldugunuz icin uzaktan psikologluk yaptiginiz icin anca boyle yargilarsiniz psikologa gitmek ayip degil gidiyorumds zaten ama sizin gibilerin yani kendini saglikli gorupte hasta olan kisilerin daha cok gitmeye ihtiyaci var
Onden sen ve senin gibiler koşsun bence
Çok şükür bu denli bir ihtiyaca yonelmedim.. seninki başka bir amaç bellliki... uzun uzun cevap vermicem çünkü hiç birini anlayacak zekada değilsin.. bu kadar yazılana karşılık bak kaç kişi ne yazmış şimdi normalmisin anormalmiisn hâlâ anlamadiysan sana söyleceklerimi hiç anlamazsın.. sen bana sarılan. adama. sarilmada kâfi.. amann uzak etsin sizin gibiler 😬
Tamam
günadaydınn derken elini uzat kendine çek sarıl arkadaşına sarılır gibi doğal olsun yani
Selam bilr vermiyor o derece uzak davraniuor ama bana ksrsi begenisi var cokta onemli degil zaten sadece sarilmak istiyorum
Bir şey söylemeden saril bir şey demene gerek yok sarılmak için
Uzak benden
Yan yana gelmiyoruz cok fazla odasinda da masasinda oturuyor
sarılacak paralı patron desene 😂
İçinden geldiği gibi yaşa zaman akıyor geçiyor.
hep aynı şeyler sonra
Nasil yani
alışkanlık
Olmaz bir kere sadece
aynen olmaz
Ya kovulur ya da kavuşursun dene bence
Kovulmam cunku benden cok memnun personel olarak 2 bucuk yil caliaiyorum 5 6 kere istifa ettim birakmadi beni begeniyor ama uzak durup kaciyor ve mesafeyi koruyor korusunda zaten bir set demiyorum sadece bir kere sarilmak veya bunu istemek ne kadae kotu ve ya buyul bir seh olabikir kulaga tuhaf geliyor ever o patronum sonucta ama ben asiri duygusalim ve son zamanlarda iyi degilim iyi hissetmiyorum kendimi
Sarılma yahu.
Vazgectim zaten biraz once beni bir konudan azarlayip aglatti
Fazla sarılma yer seni
Dusuncem kotumu
Yok canım çok güzel hatta şöyle iyice bastır ki memelerin de ısıtsın adamcağızı
Söyle gitsin
Gelsin soyliyivem benden kaciyor uzak duruyor otoriter mesafeli olabilir sadece bir kere sinir aşmaksa aşmak isterim bu sekilde otesi olmaz zaten
Devamı gelir ama. Seviyorsan bence sal gitsin boş ver ölüm var hayatı sevdiklerinle yaşamaya bak
Ne gibi devam belki evli hayatinda biri var cunku 2 bucuk yil hel uzaktan yasadim ondan biraz umutlandigim zamanlar oluyordu oda gunu gunune ani anina tutmaz. Bana zaten soguk uzak o yuzden aslinda niyetim sadecw sarilmak baska bir sey dusunmuyorum
Bu kızı neyse
Ne neyse
Sarilmadan bumu cikti sonuc
Çıkabilir bokta çıkabilir
2 bucuk yil calisiyorum zaten haddimide asmiyoeum sadece son zamanlarda ailemede cok sık sariliyorum sevdigjm herkese
Sakın ol
Belkide sizlerin dediği doğrusu yani sonucta patronum vr mesafeyi koruyor niyetim ne kadsr iyi olursa olsun kotu bir sey olabilir
Sadeve pek iyi hissetmiyorum kendimi
Psikolijin çok etkilenmis
Oyle maalesef deprem kis ayinda oldu gecen sene şimdj kis yaklastikca ve İstanbul'da habire deprem soylentisj dolandikca beni korkularim cok artti bir gun uyandigimda kimseyo gorememekten cok korkuyorum bunlarin icinde patronumda var. O her ne kadar bana soguk yapip tavirli olsada oda hakli mesafeyi koruyama calisiyor
Anladim
Vazgectim demekten biraz once beni bir konudan azarlayip aglatti
Olmadı diz çok ahzına bsolsın
Senin gibi aba@za degil
Nerden biliyorsun ister miydin onunla olmak
@Filbocegi001
Sarıl öp
Vazgectim soylrmekten bugun beni baya azarlayip aglatti yuzume bakmiyor
Ssettir et o vakit
patronun evli mi
Bilmiyorum cok uzak bana mesafeliyiz bazen iyi 10 gun kotu
Evli de tam olsun
Neden bu kadar garip karsilaniyor ki sarilma niyetim kotu degil ki
Kötü olmayabilir. Ama karşıdaki insanın açıklasan bile saf niyetle düşüneceğini sanmıyorum. Kafasına yerleştireceksin bunu sonra birgün aniden bi baktn o yerleştiriyor
Belkide gercekten yanlis yaptığım nr olursa olsun
Vazgectim soylrmekten bugun beni baya azarlayip aglatti yuzume bakmiyor
illa sarılmak istiyorum diyorsan gel buyur sarılalm
Yanlış anlar
Sebebini soyliyicem
Ne dusunur
İnanmaz hiçbir erkek bu sarilmalar ilerde başına iş açar
Fatzet ki sen masumca sarildin ettin aradan 15 20 gün geçti onun niyeti kötü olup ama sana belli etmeden oda senden ayni seyi6istedi ne yaparsın
Benim niyetim kotu drgil ne gibi is açarki
Kotu birisi degil aksine bana karsi brgenisi olmasina ragmen benden uzak duruyor
Faydalanmak istese çoktan yapardi
Tamam sen bilirsin zaten insana iyilik yaramaz biz iyiliğine söylüyoruz
Valla ataların her sözü doğru çıkıyor doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar
Zaten izin vermez
Iylik yaramiuor değil merak edip soruyorum sadecr size
Patronun ne iş yapar
Turizmci