
Bekarlık kadına mı zordur erkeğe mi?
Erkeğe zordur
Kadına zordur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bekarlık kadına mı zordur erkeğe mi?
Bekarlık, hem kadınlar hem de erkekler için farklı şekillerde zorlayıcı olabilir. Sosyal baskı: Bazı kültürlerde, kadınlara evlilik baskısı uygulanabilir. Bu baskı, kadınların bekar kalmalarını zorlaştırabilir. Cinsellik: Kadınlar, cinsellik açısından daha fazla baskı altında hissedebilir. Bu baskı, kadınların bekar kalmalarını zorlaştırabilir. Ekonomik bağımsızlık: Kadınlar, ekonomik olarak bağımsız olmak için daha fazla çaba sarf edebilir. Bu durum, kadınların bekar kalmalarını zorlaştırabilir. Sonuç olarak, bekarlığın zorlayıcı olup olmadığı, bireysel farklılıklara ve kültürel faktörlere bağlıdır. Bazı kadınlar, bekarlığı erkeklerden daha zorlayıcı bulabilirken, bazı erkekler de bekarlığı kadınlardan daha zorlayıcı bulabilir. Bekarlığın zorlayıcı olup olmadığı, bireysel farklılıklara ve kültürel faktörlere bağlıdır. Ancak, bekarlığı daha az zorlayıcı hale getirmek için yapabileceğiniz bazı şeyler vardır.
Kadına daha zordur özellikle çevre ve toplum baskısı adına birde belli bir yaşı varsa o kişi hakkıda söz söyleme değersizlestirme gibi bakış açısına giriyorlar toplumun boşanmış belli bir yaşına gelmiş bekâr kadınlara ne gözle baktığını biliyoruz buna aile baskısı da eklenince psikolojik olarak kendini iyi hissetmeyen bir kadın zaten özgüven kaybı yaşar... Türk toplumdan özellikle erkeklerin aile ve çevresinden kadınlar kadar baskıya hiç bir zaman maruz kalmamıştır...
@Cerensuna orasıda var elbette kadın hayatının temel noktasına baktığımizda ev hayatı da bir mücadele içinde geçiyor... evde eşi iş yüküne yardımcı olması gerekiyor olmayınca dediğiniz gibi maalesef
Erkek için zor tabi ki. Çünkü meydanda yarı çıplak hata tam çıplak erkek dolaşmıyor. Bide kadın vücudunun çekiciliği de eklenince piyasaya adeta erkek için ceheneme dönüşüyor. Kadının canı çekince yaslayınca bir yerlere hiç bir şey olmuyor ama erkek en ufak bir şeyde (ki tasvip etmiyorum) sapık olarak ilan ediliyor ya linç ediyorlar ya da soluğu emniyete alıyor. Allah biz erkeklerin yardımcısı olsun. Gerçekten işimiz çok zor.
Ben evli kadınlara çok üzülüyorum çoğu da aldatılıyor zaten ama farkında değil hala erkeğe hizmet yer sil cam sil köle resmen sonucunda aldatılıyor yazık. Kendi hayatını yaşamak varken bir adama hizmet edeceğim derken buruşup gidiyor. Erkek rahat yaşlanınca hasta olsa kadın bakar. Ama kadın hasta olsa ölse iki haftaya başkasıyla evlenir ki bakar mı ölürken şüpheli. Aklı olan kadın evlenmez bence
Cevap
24Cevap
Ben 34 yasinda bekar erkeğim... oyle yemek seçiciligim de çok az. istediğim saatte dusari çıkabilir istediğim yere gidebilir.. zaten bulaşık camasir için makine var.. yemek konusunda ise çoğu zaman disarda yerim ama evde kendim de yapiyorum
Belki eleştiri yiyebilirim ama genellikle erkeğe daha zor. Çünkü kadın daha hamarat daha bilgili ve evi yönetmesini biliyor. Bazı erkeklerde illa ki öyledir ama kendilerini idare edebilecekken hemcinslerimiz biraz daha eksik bu konuda.
kadın zorlanır bence evde kaldın, doğurmadın vb. sosyal baskılar vs. zamanla da yumurtalar "alloooooo sesimiz gelmiyormu oraya birini bul biz burada çürüyoruzzzz" diye bağırırlar :D
@Cerensuna iyi ama kendi parasını genelde geerksiz makyaj elbise vb. şeylere harcıyorlar maalesef.
makyaja harcanan paraları biriktirseler keşke. elbise çanta ayakkabı ayrı konu zaten
İkisini de zor gelebilir zaman zaman. Genellikle
Erkek için zorlugu daha cok ilgi sefkat cinsellik toplum
Kadın içinse çocuk aile istegi duygusal doyum toplum
İkisi içinde sıkıntı bence ama kadın için ekstra sıkıntı çevreye dedikodu çıkmış oluyo "ay bunun turşusunu kurcaklar" diyip dalga geçerler
Dalga geçse ne olur tüm paramı kendime harcadıktan sonra istediğim yere özgürce sormadan etmeden gittikten sonra isterse elalem topluca kahkaha atsın süper hayat bence bekarlık. Evli kadın eve gel ev işi çocuk kakası temizle yer sil cam sil kocaya hizmet et işe git eve gel tekrar aynı ha bir de kazmadığı parayı istediği gibi harcayamaz da öyle kafasına göre gezemez bunun nesi güzel hayat anlamadım ha gir de tüm bu eziyetler sonrası yaşlanınca aldatılıyor her kadın kafası basmayan anlamıyor aldatıldığını anlayan da depresyon delirme kapanış
Erkeğe zor çünkü annem olmasa yemin ederim bekarlıktan aşçılık kursuna başlardım valla yani evde kadın olacak abim
Kadına zor toplumdan dolayı baskı oluyor üzerinde
Gençlikte pek sıkıntı olmuyor ama ilerleyen yaşlarda her iki cins içinde zor
Her iki cinse de zor olsa gerek diye düşünüyorum. Tabii genel olarak. İstisnalar kaideyi bozmaz.
Bekarlık zor değil ki evlilik zor bence herkes bekar olmalı😂
bence cinsiyet ayırımı yapmak doğru değil. Her iki taraf için zordur.
Kime kolay kime zor gelir bilmiyorum ama bazen bekar olmak bana zor geliyor
Zorlar ikiye ayrılır kankaaa kadın erkek diye bu konuda yani😋
bence kadına erkek bir yolunu bulup kadın bulabilir
Kadın için dünyanın en güzel. duygusu erkek abaza ve sapık olduğu için zor
Bence erkeğe zordur.
Bilimsel olarak erkeğe
Kendine bakana hiç zor değil.
Kadın tez çöker bu yüzden daha çok zorlanır
İki cinse de zor bence
Zorluğu yok ne zorluğu olacak
Kimseye zor değil bekarlık demek rahatlık demek
Kadın olmak her hali ile zor
ikisine de zor
Bekarlık sultanlik dır bence kadına kolay
Erkekler abaza onlara daha zor tabi
@ars182828 nalaka şimdi
Erkeğe zor çünkü ev işleri , yemek bulaşık çamaşır zor gelir. Kadın en azından biraz daha tecrübeli olduğundan o kadar zorlanmaz. Evlenenlerde de var abaza olanlar? Bekarlıkla alakalı değil.
Çok şükür cinsel sağlımız yerinde, o yüzden zorlanıyoruz senin gibi cinsel engelli bir aseksüel değiliz 🤢🤮
Şimdi ise daha zor.
Erkeğe zor
kimseye zor değil
Kadına zor
Net erkeğe ya
eğer yalnız yaşıyorsa kadına zor olur..
Kadına daha zor.
Erkeğe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?