Yakın arkadaşım nişanına çağırmamış, düğününe de çağırmadı. Arkadaşlığımı bitirsem mi?

Merhaba arkadaşlar. Benim geçen seneye kadar yakın arkadaşlarımdan birisi olan , hatta canım ciğerim diyeceğim kadar sevdiğim bir arkadaşım geçen yıl Eylül ayında nişanlandı. Nişandan birkaç ay önce bana haber vermişti Ağustos Eylül gibi düşünüyoruz diye. Ben de ben sana hazırlıkta yardım ederim birlikte de ayarlarız bir şeyleri stres yapma demiştim. Sonra bu benimle konuşmayı kesti. Baktım ses soluk yok , heralde dedim nişanı iptal ettiler. Bir akşam instagrama girdiğimde gördüklerime inanamadım bir an. Kaç kız arkadaşı orada , gelmeyenlere de keşke gelseydin vs demiş ama beni resmen yok saymış. İnanın çok sevdiğim ve bana değer verdiğini düşündüğüm için bu kadar üzüldüm. Uzun bir süre konuşmadık sonra Mart ayında ben bundan helallik istemek için yazdım. Dedim bari üzerimizde haklarımız kalmasın konuşmayacaksak öyle konuşmayalım. Ama öncelik verdiğim şey dostluğumuzun bir şekilde devam etmesiydi. Ya arkadaşlığımız bitmiş gibi düşünme vs dedi. Sonrasında az buçuk konuştuk yine. Geçenlerde davetiyesini paylaşmış bir arkadaşının elinde duruyor açıkçası yine tuhaf oldum. Ben bir şekilde adım atmaya yeniden dostluğumuzu yeşertmeye çalışırken o düğün gibi en önemli anlarından birinde yine beni yanında istemedi. Cumartesi düğünü var ama yine ben yokum. Ben onun bir şekilde beni sildiğini anladım ama konduramıyorum arkadaşlar. Çok duygusalım onca şey biriktirdik , ortada bir sebep yokken böyle nokta konur mu bir arkadaşlığa? Sık sık yüz yüze görüşemiyoruz diye hediye bile gönderirdim bazen maksat aramızdaki muhabbet devam etsin diye. Emin olun burada anlatsam yazsam satırlara sığmaz. Siz bir arkadaşlığı bitirdiniz mi daha önce? Kolay değil biliyorum ama ben sanırım işi daha fazla yokuşa sürüyorum. Ona bir şey söylemeli miyim sizce?

Yakın arkadaşım nişanına çağırmamış, düğününe de çağırmadı. Arkadaşlığımı bitirsem mi?
Cevapla