Derse Telefonla Girmek mi Doğru Yoksa Telefonu Teslim Etmek Mi?

Derse Telefonla Girmek mi Doğru Yoksa Telefonu Teslim Etmek Mi?

Bir anlamda yerinde bir karar olmuş fakat bir anlamda da yanlış bir karar olmuş. Ben lisede öğrenci olsam ve 70 bin liralık telefonum olsa, onu ders öncesi okul yönetimine teslim etmezdim. Çünkü bazı okullarda teslim edilen telefonlar bi tane kututa atılıyor veya bi dolaba konuyor. Hangi telefonun kime ait olduğuna dair kayıt tutulmuyor. Bu yüzden okul bittiğinde, erken çıkan öğrenciler istediği telefonun kendisine ait olduğunu söyleyip alabiliyorlar. Pahalı telefonu olan öğrenciler, dersten erken çıkan öğrencilerin insiyatifine kalmış oluyorlar. Bu yüzden pahalı telefonum varsa telefonumu okul yönetime teslim etmezdim. Telefonumu sessize alıp, çantamın gizli bir bölümüne atıp sınıfa sokardım. Sizce derse telefonla girmek mi doğru yoksa telefonu teslim etmek mi?

Derse Telefonla Girmek mi Doğru Yoksa Telefonu Teslim Etmek Mi?
Cevapla