Babamı artık istesem bile babam olarak göremiyorum, ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Yani evet yaşıyor şu an ama şu yaşıma kadar bana bir kez bile yararı dokunmadı hatta neler neler bile etti zamanında zarar olarak da neyse işte. Zaten beni falan umursamadığından da eminim. Ya mesela hayatımda bir kez bile harçlık aldığımı hatırlamıyorum ondan diyebilirim. Ya cidden yanlış anlaşılmak da istemiyorum yani bana hiç yararı dokunmadı. Annem sağolsun yoksa benim halim çok kötü olurdu her yönden. Kahveyi ve kahve arkadaşlarını aşırı umursuyor sadece ve hayatı bundan ibaret. Açıkçası gerçekten bir kez bile gelse nasılsın oğlum dese veya başımı okşasa o kadar mutlu olurdum ki ama ahh ahhh hayat işte... İleride ben tam tersine asla böyle bir baba olmak istemiyorum. Çocuğuma da hep iyi bakıcam olursa. Umarım mükemmel bir baba olucam

Babamı artık istesem bile babam olarak göremiyorum, ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla