Sizce yazmalı mıyım (detayı okuyunn)?

Aylar önce arkadaş ayağı çekip konuştuğum bir çocuk vardı, çocuk arkadaş ayağı çektiğim için benimle konuşmayı kesti ve takipten çıktı doğum gününü bana söylememişti ama ben araştırıp buldum ve doğum gününe az kalmış kimsenin kutlamadığını ve az çevresi olduğunu söylemişti sizce kutlamalı mıyım (çocukla konuşmak istiyorum)

Sizce yazmalı mıyım (detayı okuyunn)?
Cevapla