Bu hayat şu an içinde bulunduğunuz hayata 10 üzerinden puanınız kaç?

Bu hayat şu an içinde bulunduğunuz hayata 10 üzerinden puanınız kaç?

10 üzerinden 9 veririm. Her şey mükemmel değil ama her halime şükrediyorum yine de ya. Hayat her şeye rağmen güzel ve yaşamaya değer. Gereksiz insancıklar beni hayattan soğutamaz 😄
Cevap
9Cevap
Bu hayata 0 veriyorum - olsa - de verirdim hatta
5 diyebilirim. Yasadigim hayat güzel, imkanlarım güzel ama mental sağlığımı da göz önünde bulundurursam 5 puan kırıyorum.
Valla corona zamanını düşünürsek şu an 8-9 yani şükür etmek lazım
9 veririm. Bir puani nazar değmesin diye kırdım
6 olsun bizim olsun. Daha iyi bir hayat olabilirdi.
8-9 arasında kararsız kaldım.
oooooooooooooo
Yıkıklar kategorisine girmiyorum sjsjsj
10 üzerinden 3 ya da 4 veririm o kadar iyi bir hayatım yok
Yaşadığım hayatın * koyum
3 biri ailem biri sağlığım biri de evim için
Puan vermeye gerek yok
Her şey güzel olacak
Bi 8i var Allah’a şükür
1 o kadar kotu beğenmiyorum.. ölmek çözüm
Neyin var?
7'si var yok diyemem :D
4 veriyorum ☹️
Mutsuzum hayal kuramadığım bir hayat
0000000
7-8 veririm…
6 olabilir
Yakında 11
On on on
6 heralde
2 bile etmez yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?