Kendim laik bir insan değilim ve laiğim dersem dinden çıkacağımı düşünüyorum?

Ben şeriatçı insan olarak görüyorum kendimi ama şu an ülkeye şeriatın gelmesi ile isyanların çıkacağı ve gerçek şeriatın yaşanamayacağı için şeriatın gelmesi doğru şeriatı bize yaşatmayacağını düşünüyorum çünkü atatürkçüler oluyor laikçiler oluyor isyan çıkarabilir ya da pkk herhangi biri işte. Ben kendime laik bir insanım asla demem bu benim için dinden çıkma sebebidir. sizin düşünceleriniz nedir

Kendim laik bir insan değilim ve laiğim dersem dinden çıkacağımı düşünüyorum?
Cevapla