Bazıları düğün olsa da oynasak diye heveslenir bazıları da gittiği düğünde sadece oturur ve tıkınır (yani ben). 


Düğünleri ve gelenekleri sevmeyen, kız alma kız verme gibi kadını metalaştıran -mal gibi gören- ya da kız isteme gibi yetişkin bir kadının onayı dışında babasının onayını da almak isteyen bu Araplaşan kültürden nefret eden bir Türk kızıyım tatlım...
Tıkınan taraf ben oluyorum hele mercimek çorbasina bayılırım yemeyen olursa onunkini de yerim oynamak için karşıma benim gibi bir çatlak gelmeli herkesle oynamam
Cevap
21Cevap
Düğünlerden nefret eden ve düğüne gitmeyen tarafım en son çocukken gitmiştim. artık hiç gitmiyorum kafa kaldırmıyor o kadar insanı gürültüyü
Hiç gitmeyen tarafım kaç senedir ama bu sene mecburi iki üç düğüne gittim. Som bir tane kaldı. En son kıyı köşede otururum. 😃
Yerine göre. Şimdi sevdiğim birinin düğünü ise oynarım ama sevmediğim ortam + çok haz etmediğim bir şaklabanın düğünü ise 1-2 saat oturur kalkarım.
annem bi keresinde oynarken videomuzu çekmişti korkunç oynuyormuşum, o günden beri oynamayı bıraktım hdnsndbbe
Bazen oynarım bazen otururum😄değişiyor yani
Yakın birinin düğünüyse oynarım uzaksa otururum telefonu elimden bırakmam
Bi görünüp biraz tıkınıp kaçan tarafım ben 🤣🤣
Oynayan tarafım, oturduğum an saniyeliktir 😅
Alkol olup olmamasına bağlı 😅 Alkol varsa bir yerden sonra kendimi tutamayıp kalkıp oynuyorum 😅
Yakın biriyse oynarım. Yoksa otururum masada.
Bitene kadar oturup telefona bakan o kişi ya da yanındaki kişiyle konuşan şahıs
Cok yakinimin bi dügünü olursa 10 dk kalir cikarim hepsi o
Dün öyle bi oynamışız ki bugün basamıyorum ayaklarımın üstüne ağrıdan
Oturmaya gidenlerdenim djsjs
One biçim tabak la gün mü düğün mü sigara böreği ne alaka ay ÖDNXŞDLSKDN
eğer oynayacak bir grubum varsa oynarım, ama çok kimseyi tanımayınca da oynanmıyor tek başına
bu görünen yiyecekler mi oluyor yalnızca?
Yedim görünmeyenleri. Yerken de bu soruyu sordum
Oynarım biraz
Sonra pasta yerim
Az oynarım ama
Oynayan dsjss
Hele kiii roman havası varsaaa
Çok yakınımsa oturmam uzak biriyse kalkmam yerimden.
Halaydan nefret ederim düğünlerden nefret ederim oturan tarafım
Gitmeyenlerdenim
Bende oturanlardanım
Yemek yiyip oturan
ikisini de yaparim dnssj
Düğünü olan kişiye göre değişir
Tuvalete gitmek için bile yerimden kalkmam ahsjs
İkram kovalayan tarafım
Oturan insanları inceleyen taraf
Dugun sevmem ama gidince eglenirim
Bitene kadar oturan 😅
Ben de sendenim kardeş 😊
Bitene kadar oturan oynamayı hiç sevmem
Tek sefer oynayan tarafım
Düğünler den nefret ederim
O anki ruh halime bağlı 🙂
Düğünleri sevmiyorum gitmem de
Bitsin de kurtulam diyen taraf
Bitene kadar oturan taraf
Hiçbir güç beni kaldıramaz
Aynı senin gibiyim yiyip içip oturan
Hiç gitmeyen gidince sadece oturan
Kimin düğününe kiminle gittiğime bağlı.
Bitene Kdr sessiz oturan taraf
Ben hiç düğünlere gitmiyorum
Düğün giremez hayatıma.
Bitene kadar oturan tarafım 😅
İnan düğüne gitmedim. gitmeyi de sevmem.
Oturan
oturup etrafı izleyen.
bitse de gitsek diyen tarafım
Dugun severim ama oturdugum yerden kalkmam asla
Düğünün kimin olduğuna bağlı
Gitmeyen tarafım.
Bitene kadar oturan genelde
Düğünle pek aram yok
Genelde oynamam.
Genelde oturan
Oynayan
Gitmiyorum hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?