Birtanesi tanismak istedi hoşlanmadım.
Üniversiteye başlıyorum orada sevgilim olur mu?
Birtanesi tanismak istedi hoşlanmadım.
Üniversiteye başlıyorum orada sevgilim olur mu?
Dikkat çeken bir insan olduğuna nasıl kanaat getirdin? Eğer dikkat çeken bir insan olsaydın tanışmak isteyen olurdu. Çok gereksiz bir özgüven. Bu şekilde düşünürsen hayatında kusura bakma da sen değil de kimse hayatında sana yer vermez. O yüzden ilk başta kendinden başla bir şeyleri düzeltmeye
Daha önceden çok oluyordu tanışmak isteyen ve su andada oluyor. Ama azaldı bunun sebebi dahada güzelleşmem xndhd
Kanaat getimeme gerek yok gözler benim üzerimde görüyorum
Gözler senin mi üzerinde 😂😂😂 yalnız sen insanlara bakarsan insanlar sana bakar. Şahsım adına konuşayım o zaman. Akademik başarısı olan birisiyim. Çok kişi tanışmak için can atıyor ama hala eğitimim için kendimi geliştirmek istiyorum bu yüzden kim olursa olsun şu an biriyle konuşmak istemediğimi belirtiyorum. Yani gözler senin üzerinde olunca dikkat çeken birisi olmuş olmuyorsun. Dikkat çeken insanlar sürekli birileri ile iletişim halinde olur. Yoksa yoldan geçen çöpçü de çöp arabasından dolayı dikkatleri üzerine çekiyor ☺️😜
Egoya bak mk sıkma kafa.
Dümdüz yolumda ilerliyorum öküz gibi bakıyorlar.
Ego mu😂 Türkiye standartlarında herkese bakıyorlar yalnız 😂😂😂😂😂 sıkma kafa demenden belli zaten ne gübre tohumu olduğun.
Cevap
11Cevap
Olur inşallah gadası
Onlar seninle tanışmıyorsa sen onlarla tanış. İllede onlar gelip seninle tanışacak ve tanışmak zorundadır gibi bir kanun ve kural mı vardır?
Şu kızlarında özgüvenini anlamam. En son prensesim diyen bir kız vardı. Tanıştım. 40 gönlüm olsa birini vermem yani. Sende öylesindir
Yok ben güzel ve sexyim gayet.
Herkes iltifata boğar.
Öyledir eminim
Prenses miymiş 😂😂😂
@Sağdansoladonat öyle olduğunu söylüyor. Ha bide seksiymiş. Herkes iltifatta ediyormuş. Ne hikmetsede yanlızmış😀
Ya gereksiz özgüven baksan sen bizim yoruma gülmekten kırılırsın😂😂😂
@Sağdansoladonat ucuz malın alıcısı çok olur.
Üniversitede çok olur. Yaşın küçük daha ondan böyle
Cesaret edemiyorlardır
Öyle herkes cesaret edemez tanımadığı birine yaklaşmaya
Emin ol üniversite de sevgilin olur
Aaa seni görmeden bir şey diyemem
Merak etme orada illa sevgilin olur
Daha cok dikkat cek
Unide baya olur
Biraz boşta kalsan canın mi çıkacak
Olmazsa buradayız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?