Anonim olmak neden edebinizi ahlakınızı 2. Plana atıyor?

Şuraya bakıyorum insan gibi olan çok nadir kişi var gerçekten...😳 Anonim, isimsiz, resimsiz oldukları için o kadar rahat bi şekilde saçma sapan sorular sorup cinselliği katıyorlar ki aşırı iğrençleşiyorlar... 🤦🏻‍♀️Silerim engellerim sorun değil ama hangi birini...🤷🏻‍♀️ Neden anonim olunca arınız namusunuz ahlakınız 2. Plana bırakıyorsunuz reelde delikanlı gezip burada anonimden sallamak ne kadar gerçek? Edepsizmisiniz ahlak kurallarını ögretmediler mi size sizi yetiştiren ne biçim insanmış... Umarım bu bozukluk kanınızda değildir... 😒🤷🏻‍♀️
Anonim olmak neden edebinizi ahlakınızı 2. Plana atıyor?
Cevapla