Aldığım bot ayağıma 1 numara büyük geri verme şansım yok. Bu 1 numara farkı nasıl kapatabilirim. Ortopedik tabanlik varmış diye duydum. Herhangibir tabanlik işe yarar mi bu farkı kapatırmi? :'
Her yoruma +1
Her yoruma +1
Ayakkabı tamiri yapanlar bilir. Bir de kış geldi zaten 2 kat çorapla giy. Ohhh sıcak sıcak. Ben hep öyle yapıyorum.
Kalin çorap ya da 2 tane ince ust üste denedim ama hala büyük
Tabanlik koydur ayni yontemle 2 ayakkabimi kazandim. Ayakkabici yapar ona soylersen zaten.
Hadi ya. Peki silikon taban varmış hangisi snnki
ya içine gazete doldur, at buzluğa bakalım nolacak:)
O nasıl bişi ya buzluk ne alaka
:S :D
Cevap
2Cevap
tabanlık var evet ayakkabı tamiri yapan bir yere git anlat derdini yardımcı olur
bir tanesine gittim bot marka diye 2 katı fiyat söyledi kaziklamaya çalıştı almadım :#
Valla 10 TL ye tabanlik mi olur. En fazla 5. Adam onu 1,5 tlden fazlaya almıyor dur. Yuzde bir milyon kâr.
benim de öyle dolaba kaldırdım bir mucize bekliyorum
Hade ya. :'( tabanlik deneyelim bakalım ne olacak. Tek yolu bu
tabanlıkla bot ayağından çıkacak gibi oluyo zaten yüksek bir de cat falansa
Cat aynen. Ama olmaz ya snn kac numara büyük 1 değil mi?
evet 1
Ben denicem yarın sana yazarım işe yararsa
hadi bakalım
Tabanligi taktim. Aynn çıkacak gibi oluyo ya. Ama eskiye oranla küçüldü. Üstten iyice sıkmak lazım.
niye değiştirmeyi denemiyosun
tabanlıklar kapatıyor
Hepsi mi? 1 veya 1,5 numarayi hepsi kapatirmi acep
değiştir. iki çorapla giyi :d
Değiş tiremem. 2ince çorap la hala buyuk
normal giyi bilek kısmından cok sık benim botumda büyük geliyor kosmakta zorlansamda iyi yinede
Hadi ya snndemi büyük :'
aynen ama ben bağcıklarını cok sıkıyorum tek boyuna büyük oluyor öyle olunca ama cok kullanıslı geliyor denesene bir öyle içine bişey koysan tırnakların acır.
Oyle yaparız da bide tabanlik deneyek bakalım
hım dene sen bir de kendin almıssın niye büyük aldın ki
bir küçüğü küçük geldi bunu aldim durdu öyle aradan zaman geçince kaldi şimdi test sürüşü yapinca baktim büyük geride veremem
hm.. ya benimkini anneanem aldı ondan büyük :D öyle geri ver desem biraz alınır bende idare ediyorum
Araştır bir çozumu vardır ya
Seneyede giyersin :(
Yok la bu yaştan sonra ayak büyümez
O ne ya fakir gibi bot 300 tl gazete olur mu hiç :Dd
Tabanlık kesin çözümse sknti yok
Kesin mi?
seneye de giy işte
Yok daha neler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar