Aldığım bot ayağıma 1 numara büyük ne yapmam lazım?

Aldığım bot ayağıma 1 numara büyük geri verme şansım yok. Bu 1 numara farkı nasıl kapatabilirim. Ortopedik tabanlik varmış diye duydum. Herhangibir tabanlik işe yarar mi bu farkı kapatırmi? :'

Her yoruma +1
Aldığım bot ayağıma 1 numara büyük ne yapmam lazım?
Cevapla