- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılgenelde hep aynı konular.. geçmiş değil de şu an yaşadığım sıkıntılar. ama yine de bunların keyfimi kaçırmasına izin vermiyorum hiç bir şekilde..
18 Yorumla- +1 yıl
Böyle olmak gerekiyor barış belki de hayat bizi de bazı konularda ehlileştirdi
- +1 yıl
Olabilir abla haklısın. sen nasılsın neler yapıyorsun
- +1 yıl
İş arayış devri kpss olmadı kardeşim 😐
- +1 yıl
Sen ne yapıyorsun inşallah her şey yolundadır barışcan
- +1 yıl
Ya üzüldüm :/ umarım hakkında en güzeli olur abla.. en kısa sürede bulursun umarım iş.
- +1 yıl
Bende iyiyim abla sadece öyle iç sıkıntım var ama geçer oda teşekkür ederim :)
- +1 yıl
İnşallah hepimizin sıkıntısını gidersin Allah 🙏🏻
- +1 yıl
İnşallah abla iyi olur her şey 🙏 görüşürüz kendine iyi bak
En İyi Cevaplar
+1 yılBihter hüzünlü halnin bile kendine has bir havası var. Seni üzn kendndn utanmlı çok müthiş iyi birsn her şeyi hak eden nadide insanlardansn kalbinin sesi bana kadr geliyr takip ettiğm güzl insn akıllı güzl kadının vüct bulmş hali. ben şu an sen nedn mutsuzsn onu düşünüyrum çünkü az çok tandm yorumlrdan seni çok iyisn
12 Yorumla- +1 yıl
bnn sana yardımcı olurm eğer istersn canını skan her konda yazablrsn bana unutmadn
- +1 yıl
Güzel yorum için teşekkür ederim, her an mutlu olamıyorsun işte hayat insanlar farklı emek vermek çaba göstermek varken seni bir mutluluğa sığdıramıyorlar.
Yalnızlıktan kaynaklı mutsuzluk nedeni ile geceleri düşünürüm. Her gece dinlediğim bir parçayı yine her gece dinler ve bir süre sonra gider uyurum.
17 Yorumla- +1 yıl
Üzülme bunu kendin için yap 🌠
- +1 yıl
Rica ederim hiç bir şey sizden önemli değildir.
- +1 yıl
Haklsınız. Haklısınız elbette. İnsan için kendisinden daha önemli olan fazla bir şey yok gerçekten de. İnsan isterse kendisini iyi şeyler düşünerekte mutlu eder belki. Ama yine de insan olduğumuz için üzüntüler mutlaka olur. Belki geçici belki de ömür boyu devam edecek üzüntüler. Kim bilir? Tanrı sizi korusun...
- +1 yıl
Sınavlar olur elbet hayatta direyetli olmakta fayda var zaman en iyi ilaç bekleyin görün derim sizi de korusun teşekkür ederim 🙏🏻
- +1 yıl
*dirayetli
+1 yılHayat böyle nereye kadar devam edecek düşüncesi var her zaman
12 Yorumla- +1 yıl
Eig teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim 💫✨✨
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Aile & Toplum konusunda 959 cevap paylaştı. Bu saatte beni düşündüren ve uyutmaya engel olan şey, gece gökyüzündeki yıldızların arasındaki sonsuzluğun sırları ve evrenin gizemi olabilir.
14 Yorumla- +1 yıl
Evrendeki her şey birbirine sıkı sıkıya bağlıdır. Sır düğümü çözmekte 🌠
- +1 yıl
Kendi içinde de yalnız insan kalabalıklar arasında da. Neden yalnız bunun altındaki neden önemli belki de insanlardr
+1 yılBu saatte uyumak için bir sebebim yok. Hüzünlüyken de neşeliyken de. Ancak stabil bir haldeyken uyuyabiliyorum.
12 Yorumla- +1 yıl
Uykusuzlar külübüne hoş geldin
- +1 yıl
Hoşbuldum Bihter.
+1 yılAşırı tavan enerji ve bu arada çok güzel gözlerin
16 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim ne demek ve mükemmel saçların
- +1 yıl
TKq yapar mıson
- +1 yıl
LEns mi doğal mı rengi
- +1 yıl
Renk Ne fark eder önemli olan nasıl baktığımız bskış açımız
- +1 yıl
Aynen öyle haklısın ama çok güzel gözlerin nazar değmesin 🧿
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTam uyuyacaktım, uykumu kaçırdı bu fotoğraftaki hanımefendi.
13 Yorumla- +1 yıl
Uykunuz kaçmasın uyuyun derim.✨
- +1 yıl
o halde bende iyi geceler diler giderim :)
- +1 yıl
😇
Aile & Toplum konusunda 706 cevap paylaştı. Haftasonu oluşu ve sabah iş yok. Fırsat bulmuşken geç yatayım dedim.
14 Yorumla- +1 yıl
En iyisini yapmışsınız keşke herkes içinden geldiği gibi yaşabilse.🙂
- +1 yıl
Her zaman*
- +1 yıl
Elbet özgürlük de olur belki çok ilerde ✨🙏
+1 yılNeden bir yakışıklı düşüremedim onu düşünüyordum
11 Yorumla- +1 yıl
Nasip 🙂
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEve girip ne yapıcam.
Bekleyen yok.
Geziyorum.15 Yorumla- +1 yıl
Erkekler bir bekleyeni yok diye mi gezer yani olursa durulurlar mı çünkü bir çok erkek böyle oluyor
- +1 yıl
Yanlız geziyorsa.
İşten çıkıyorum bu hafta geç saatte..
Biraz kafa dağıtmak.
Tabi birde yanlız olduğum için.
Sevgilim olsa neden yanlz motorla geziyim. - +1 yıl
Lensli hali bile güzel çıkmış
- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bakan güzel görür 🙏
- +1 yıl
Rica ederim
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. ama uyku gelmiyor işte bir şarkı gönder de kendime geleyim
13 Yorumla- +1 yıl
https://youtu.be/m55u3U1vl1w?si=Fd6X4_GwyWBeicMK inşallah beğenirsin. 💮
- +1 yıl
Rica ederim canım benim her zaman 🤍
Gözlerin ne güzelmiş. Benim için saat daha erken.
19 Yorumla- +1 yıl
Geç de biz toplum olarak daha geç uyuyoruz artık.
- +1 yıl
Benim de okuldan kalma bir alışkanlık uyutmayan hocalara borçluyuz bunu
- +1 yıl
Sessizlik en güçlü çığlık aslında duyabilene. Ve en güzel an.
- +1 yıl
Evet ay yıldızlar ve gece.. gökyüzüne bile salıncak yapıp takılı kalmak istiyorsun.
- +1 yıl
Evet dolunay özellikle tam geceyi bulunca hilal görünümünü alır
- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılçok kötü bir kazaya ilk müdahaleyi edip eve geldim aklımdan olayı çıkarmaya çalışıyorum
111 Yorumla- +1 yıl
Çok geçmiş olsun bir hasar yoktur umarım ciddi boyutta
- +1 yıl
yok kazanın tarafı degilim bi moto kuryeye çarptı ehliyetsiz bir çocuk kurye ellerimde can verdi
- +1 yıl
🥺🥺🥺 Çok kötü yaa
- +1 yıl
fazlasıyla unutmaya çalışıyorum o görüntüyü
- +1 yıl
Allah ailesine sabır versin kimbilir ne durumdalar şu an Allah düşmanımın başına vermesin çok zor evlaat kaybı. Pencereye çıkıp nefes alıp verin derinden ardından sakinleştiren bir papatya çayı için az da olsa belki hissedersiniz 🙏🏻
- +1 yıl
*iyi hissedersiniz.
- +1 yıl
Papatya tarlasini yesem fayda etmez Şu an uzandim oyle kafami dagitmaya calisiyorum Rabbım kimseye yaşatmasın
- +1 yıl
Anlıyorum sizi kardeşimi kaybetmeden kötü bir anı gözümün önünde hala mesela unutması zor oluyor 😐
- +1 yıl
Allah rahmet eylesin hersey çok basit unutuluyor ama bu asla
- +1 yıl
Evet can kaybı bambaşka bir şey her duyguys benzemiyor sadece yaşayan bilir bunu
Çok teşekkür ederim kalanlara Allah uzın ömürler versin 🙏 - +1 yıl
Amin amin amin
Az önce dışardan geldim millet sevgilisiyle ne kadar mutlu ve ben yıllardır yalnızım bu durum üzdü beni
14 Yorumla- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum
- +1 yıl
Sen her ilişkiyi yan yana olmak mı sanıyorsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılYastığa kafayı koyunca düşünmemek için yatmamak iyidir.
15 Yorumla- +1 yıl
Belki de düşündüğün için uyumuyorsundur kimbilir.
Cevap sahibi+1 yılZamanında çok düşündüm şu an bilinçaltımın bile sakin olduğunu geçirdiğim o kötü zamanlardan iyi bilirim. O kadar güzel boşaldı ki kafam anı yaşamak kadar güzel bir şey yok.
- +1 yıl
Ne mutlu size. Doğru olan bu belki. 🌠
Cevap sahibi+1 yılAslında doğru olan bu değil ittiler, ittiler, ittiler ben de direndim, direndim, direndim böyle baya savaştım ettim vs vs sonra dedim herkese kolay gelsin ben elendim beyler uçurumdan saldım kendimi aşa elbet bir yerde tam çakılıp parçalanacam. şu an düşüyorum aslında ama uçuyorum hissi mükemmel. Ha bunca yaşıma olmadı tam uçuyorum hissederken kanatlarım canlanır orasını bilemem ama benden buraya kadar :)
- +1 yıl
Kanatları kesen insanlar olunca salıveriyorsun kendini çok haklısın
Bihter nerelerdesin? Resmin çok güzel bakışlara bayıldım😍 beni uyutmayan parasal şeyler:(
21 Yorumla- +1 yıl
Güzel bakan güzel görür çok teşekkür ederim beste iş güç derken giremedim 🙂❣️
+1 yılKaç tane tilki var bi bilsen içerisi Şampiyonlar Ligi gibi
13 Yorumla- +1 yıl
Mekanını değiştir 🙂
- +1 yıl
:) r yok bizde çıkana kadar devam
- +1 yıl
Nasip 🙂
1 yılBence lens olmadan daha iyisinn
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim ⭐
- 1 yıl
Denk geldim ya sana artık sürekli takip de olurum 😅😅
+1 yılUyku düzensizliği
12 Yorumla- +1 yıl
Herkeste var gibi 😐
- +1 yıl
Bende bu durum baya uzun zamandır var 😏
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAbla ne bu yüzündeki mutsuzluk
12 Yorumla- +1 yıl
Gülmek için yaratılmış bu gözlerde hüzünler neden
- +1 yıl
Güldürmedi hiçbir şey yüzümü ondan olabilir ☹️
Doğum günü mesajı hazirliyodumm
13 Yorumla- +1 yıl
Özel hissettiren bir kaç anıyı anımsatırsan kalbine dokunmuş olursun. 🙂
- +1 yıl
İnşallah beğenecektir içinize sinmişse tamamdır bu iş🙂
Gece kuşuyum ondan 😄
12 Yorumla- +1 yıl
🦉 Şu olabiliriz 😂
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılMasterchef'te ödülü kim alacak merakı :)
12 Yorumla- +1 yıl
🙂🙂Hakkeden kazansın
- +1 yıl
İnşaAllah
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYanlizlik isler deprem...
17 Yorumla- +1 yıl
Deprem nerede oldu
- +1 yıl
Malatyadayim
- +1 yıl
Çok geçmiş olsun umarım iyisinizdir
- +1 yıl
Cok sukur iyiyim ama gunluk ssrsintilar oluyir
- +1 yıl
Allah yardımcınız olsun. Ya malike'l mülk El mülkü lillah. Bu ayeti duvara as melekler korurmuş ben de denemiştim.
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim ne demek
Aile & Toplum konusunda 512 cevap paylaştı. Beni bu satte uyutmayan yarınlar.
11 Yorumla- +1 yıl
maalesef gelecek kaygısı stres yaratabiliyor.
+1 yılbosluk güzel bi film bulup izleyemedim
13 Yorumla- +1 yıl
1988 dizi izle bulursan Netflixde muhteşem ötesi
- +1 yıl
tesekkurler bakarım
- +1 yıl
Rica ederim
arkadaslarımı beklıyorum oyun oynamak icin
11 Yorumla- +1 yıl
Şahane bir aktivite eğlenceli bir oyun dilerim.
+1 yılÇok şey var aklımda aslında ama uyutmuyor değil, birazdan uyumaya çıkarım😅
01 Yorumla- +1 yıl
İnşallah çıkarsınız
+1 yılşu an burdaki erkeklerin uyumama sebebi oldun üstünü giysene
07 Yorumla- +1 yıl
Üstüm üzerimde gözlük ister misin gjkk
- +1 yıl
Fark edememişim o gün uykusuzdum sjsj
- +1 yıl
Oha 1 ay olmuş
- +1 yıl
Önemli değil yermeyin beni gjkl
- +1 yıl
Yermeyin derken? Germeyin mi demek istediniz yoksa başka bişey mi sjsjs
- +1 yıl
Her ikisi olur hkll
- +1 yıl
Bişey demedim yani iyi günler
- Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.
1 yılBir bihtere sesimi nasıl duyurabilirim onu düşünüyorum 😀🥹
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı. şuanda sabah 08:43 günaydın demek lazım
11 Yorumla- +1 yıl
Günaydın size de 🙏💫
Gizli Üye(25-29)+1 yılduygusal bırımısın sen?
14 Yorumla- +1 yıl
Yerine göre evet
Cevap sahibi+1 yılburcun ne
- +1 yıl
Koç yükselen akrep
Cevap sahibi+1 yılsenle uzunca konusalımmı ne dersın? :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSöylesem de çözülecek şeyler değil
110 Yorumla- +1 yıl
Öyle düşünmeyin her sorunun bir çözümü elbet var.
Cevap sahibi+1 yılİnsafsız birini sevdiysen yok yahu :)
- +1 yıl
Hangimize denk gelmedi ki gjkk onu kendi insafıyla baş başa bırak doğruysa senin için çabalayacaktır. 🙂
Cevap sahibi+1 yılVay be bu maviş gözleri üzen hayat bize neler yapmaz 😂 güldürdün
- +1 yıl
Hayat güzelliğe bakmıyor ne yazıkki😄 karakter mizaç karşındakini nereye bıraktığın emek ve özverili olmak önemli anlayana
Cevap sahibi+1 yılBundan sonra sitedeki en best kankamsın akıcı yorumların hem aydınlatıcı hem beni aldı görürdü 😀
- +1 yıl
Teşekkür Best friend 😂
Cevap sahibi+1 yılAaaa best miyim gerçekten 😇😇😇 hahaha teşekkür ederim 😅
- +1 yıl
Ricalar efendim 😂
Cevap sahibi+1 yılBu kızı üzeni doverim buda burada dursun 😂 gizli koruyucu meleğin var artık 😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılciddi bişi yok açıkçası
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılherkes kıza ağlıyor bende bişi uydurayım bari:)))))) ah bu zamlar ekonomi belimizi kırdı
- +1 yıl
Gjjjkkk
Cevap sahibi+1 yılocaağımız söndü , bu akp nin ampulune mıçayım:)
- +1 yıl
Katılıyorum gjkk
Cevap sahibi+1 yılhangisine:) ampule mıçma işimi:)
Cevap sahibi+1 yılsırayla yapalım henüz birbirimizi tanımıyoruz görmeyelim gereksiz mahalleri:)))))
- +1 yıl
Ampul tabiki
Cevap sahibi+1 yıl:)))))))))))))))))) ışık vermezse kızmasınlar sonra bize:)
Cevap sahibi+1 yılsilivri soğuk mudur şimdi:)
Yarın sabah 4:³⁰ da uyanıp işe gidecek olmak
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılGündüz uyumuş olmam
10 Yorumla
+1 yılKeyfimden uyumuyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılYakiyorsunnnn
21 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim bitanesi ❤🙂
Uyumuşum
15 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel keşke ben de uyusam düşünmekten uyumakta güçlük çekiyorum⭐
- 1 yıl
Gelecek kaygısı var bende biraz o konuda düşünüyorum.
- 1 yıl
maalesef.
Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Aile
11 Yorumla- +1 yıl
Umarım sorununuz kısa zamanda çözülür
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Seni peki
16 Yorumla- +1 yıl
Bir çok şey
- +1 yıl
Gelecek kaygısı bunlardan biri.
- +1 yıl
Bunlardan biri sadece buz dağının bir de görünmeyen kısmı var 🙂
+1 yılGünahlar, dualar
12 Yorumla- +1 yıl
Sen yeter ki af dilemeyi bil hatalardan ders çıkar mükafatını alırsın.
- +1 yıl
Umarım
+1 yılsıkıntı
12 Yorumla- +1 yıl
İnşallah sıkıntılarınızı def edersiniz
- +1 yıl
inşallah.
Gizli Üye(25-29)+1 yılsıcak
12 Yorumla- +1 yıl
Özellikle güneydoğu ve Akdeniz
Cevap sahibi+1 yılöyledir ben istanbuldayım
Gizli Üye(30-35)+1 yılGözleri deniz mavisi , ay bile kıskanır
15 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim sağolun 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılÖmür boyu baksam doymam gül yüzüne
Cevap sahibi+1 yılÇok dusuncelisin ama gözlerin çok şey anlatıyor
- +1 yıl
Evet, Sözler az kalır her şeyi gözler anlatır
Cevap sahibi+1 yılEvet gidelim
Aile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Uykusuzluk
114 Yorumla- +1 yıl
En zoru çare bulan varsa yazsın
- +1 yıl
Ben de
- +1 yıl
Melisa çayı duymuştum ancak denemedim hiç 🤔
- +1 yıl
Uyku ilacı bana da yaramıyor. 😐
- +1 yıl
Finallere çalışırken sonra gündelik problemler derken artık uyumadığımı fark ettim. Gamsız insanlar erken uyurmuş bunu anlamış oldum.
- +1 yıl
Evet, ya gamsızlık var ya da ağır şartlarda iş temposu
- +1 yıl
Aynen öyle hissettiriyordu kötü bir his stres egzamaya, sebep oldu.
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Sende her yerde düşünüyorsun ne kadın. d
01 Yorumla- +1 yıl
Düşünmeyen bir insanı sorgula derim 🙂
+1 yılŞirket ve şirket
10 Yorumlalibidom
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 343 cevap paylaştı. Oyle bi düşüncelere kapıldığım yok uykum yok
00 Yorumla
+1 yılSeni düşünüyorum tabii.
00 Yorumla
+1 yılSıcak...
21 Yorumla- +1 yıl
maalesef özellikle güneydoğu
Şarkılar
13 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir seçenek. 💫
- +1 yıl
Rica ediyorum.
+1 yılHayat
14 Yorumla- +1 yıl
Hayat sorunlar
- +1 yıl
Cidden
- +1 yıl
Merak etme su akar yolunu bulur. 💮
- +1 yıl
Umarım
Sıcak ya
12 Yorumla- +1 yıl
Hiç sormayın aynı sorundan muzdaribiz ülkece.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl@Xxxx_xxxx 🤔🤔🤔🤔😂😅😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı. Çavuşun sıkıntıları
12 Yorumla- +1 yıl
Allah kolaylık versin
Sendeki güzellik halis mi?
01 Yorumla- 1 yıl
teşekkür ederim.
+1 yılkarı yok
02 Yorumla- +1 yıl
kadın *
- +1 yıl
ortalıkta kadın var da bana karı yok
+1 yılAyakkabı numaran kaç mesela.
06 Yorumla- +1 yıl
Kül kedisi mi arıyorsun ayak numaramı ne yapacaksın jjkk
- +1 yıl
Evet arıyorum kül kesinden ziyaden. Sahibemi arıyorum.
- +1 yıl
Pandan var profilde daha ne istiyorsun 😄
- +1 yıl
Bandaları sev pandalar önemli.
- +1 yıl
Seviyorum zaten pandaları 🙂
- +1 yıl
Benim için özel bir gün bu gün.
+1 yılBu saatte o ruj niye?
03 Yorumla- +1 yıl
İla ki bir sebep olması mı lazım bir kadın nasıl iyi hissediyorsa öyle olmalı. İstediği makyajı yapmalı bunun bir kuralı yok.
- +1 yıl
Bence iyi hissetmek için değil; görünmek için o
- +1 yıl
Kalbimde mi yaşıyorsunuz iyi hissetmek için sürdüm fark edilmek için bir ruja ihtiyacım yok iyi bir ruha sahip olmam yetiyor..
+1 yılSen değilsin
03 Yorumla- +1 yıl
Benim pp deki resmime bakabilirsin
- +1 yıl
Uyutmayan düşündüren sen değilsin dedim
- +1 yıl
Ben ol diye soru atmadım gjkl
+1 yılHiçbir şey
10 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 