Para var araba alamıyorum kafayı yiycem artık niyr böyle ya?

Biz yeni evlendik araba aldık 2. el sonra illalah ettik sattık heryerinden bişey çıkıyodu bilerek aldık ama uğraşa uğraşa yıldık yani neyse bari biraz daha para biriktirip sıfır alalım dedik eşimle bayi bayi geziyoz hiç birinde araba yok olanlarıda bunlar satıldı diyolar sıraya yazın dedik o da yok bunların amacı ne aynı arabanın sıfırı sahibindende araç sitelerindeki fiyatlardan 300-400 bin tl daha pahalı devlet buna niye göz yumuyor

Para var araba alamıyorum kafayı yiycem artık niyr böyle ya?
Cevapla