Antika bir arabaya sahipsen onu sadece değerini anlayanlar gerekli değeri verebilir. gereken değeri veremiyor ya da alamıyorsan devam etmeyeceksin. Kendi değerimi her zaman kendim belirledim birileri kuyumcu edasıyla gelip bana paha biçemez kuyumcu bulmak yerine önce altın gibi bir kalbe sahip olmayı öğrenmek zorundayız...
Benim en büyük kuyumcum Allah Teâlâ çünkü bütün hayalim ve hedefim onun elinde. İnsanoğluna anlatsamda beni Cennete koyamaz o yüzden Allah'tan başka kuyumcu aramak mantıksız benim için
Kusursuz insan yoktur canım. Eğer seni gerçekten anlıyor ve değerli hissettiriyorsa, kusurları ise hayatı etkileyen unsurlar olmayıp, kendi şahsı ile alakalı ise sorun etme. Olduğu gibi kabullenmen seni de onu da mutlu eder. :)
Nasıl anlatsam... Çekildiğin kişi bir şey yapmasada çekilirsin aslında cabalamaya bile gerek yok bu konuda. Oluverir kendiliğinden. Ama diğer bir tarafta da ne yaparsan yap o çekimi bulamazsın. Bulamayınca da böyle benim gibi kötü hissedersin, öyle bir şey işte...
Yaşlandım artık. Bu saatten sonra bulduğumla idare ederim.🙂 Kendisi için memleket değiştirdim, çalışmaltan belim ağrıyor ama halâ "ne yaptın ki deyyor.😊