Aile & Toplum Yalnızlık; hayatın bir evresi mi, hayatın kendisi midir? Recepyldz001 Takip Et Xper 1 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Sizce Geçici bir evre. İnsan doğasının özü. Hayatın ta kendisi. Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Yalnızlık; hayatın bir evresi mi, hayatın kendisi midir? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Hayatın kendisi 0 1 Yorumla Recepyldz001 +1 yıl 🧐👊
Zena24356 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yalnız olmak güzel 1 0 Yorumla
JusticeJourney Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl kendisi 1 1 Yorumla Recepyldz001 +1 yıl No commend.😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayatın kendisi
🧐👊
Yalnız olmak güzel
kendisi
No commend.😊