Yalnızlık; hayatın bir evresi mi, hayatın kendisi midir?

Sizce

Geçici bir evre.
İnsan doğasının özü.
Hayatın ta kendisi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yalnızlık; hayatın bir evresi mi, hayatın kendisi midir?
Cevapla