Ne yapmalıyım ve güzel cümle olsa güzel olur?

Önceden 2 kişiydik ve cok iyi anlaşırdık hatta ikiz gibi takılırdık daha sonra gruba 1 kişi dahil oldu hersey ondan sonra başladı ve ben küçükken dışlanmış Bi insanım herseyin farkındayım görmezden geliyorlar beni neyse en ihtiyaç duyduğum zamanda olmadı sonradan katılan kişi bir şey istediği zaman istediğini yaptı ben buluşmak isteyince bahaneler üretti ve doğum günü var 2 gün sonra supriz yapcaz malesefki onlara ne kaybettiklerinin farkında olsunlar diye Bi konusma yapmak istiyorum lütfen yardım edin 3 lü kız grubu

Ne yapmalıyım ve güzel cümle olsa güzel olur?
Cevapla