- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılAslında severim ama aralarında iki kuzen sevmem biri malum bu sene önceki sene yaşattığı bana erkek kuzenim kız kuzenim de 2021de evlendi onu da sevmem bana yaptıkları ortada ve boyumu ve fiziğimi kıskanıyor ve kız da akraba oda malum yaptıkları
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Anladım
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılBaba tarafının amca çocuklarıni çok severim dert ortaklarim en iyi arkadaşım heleki erkek kuzenim tam sırdaşım anne tarafinida severim teyzemi falan ana amcam yengemi çok severim babam ve annem gibiler her derdimi derim şu an bir şey olsun ilk amcam gelir Rabbim herkese böyle bir amca nasip etsin inşaaAlah
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Cevap sahibi+1 yılHaklısın herkesin ailesi farklı bende baba tarafını seviyorum
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Ben seviyorum kötü insanlar değiller ama burada annenin bakış açısı çok önemli anne çocuklarını dolduruyorsa çocuklar sevmezler genelde
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılBabamı da babamın tarafını da çok seviyorum, çok asil bir aileye sahip babam ve doğal olarak bende 😌
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Aile & Toplum konusunda 356 cevap paylaştı. Evet bütün hayatım baba tarafımındaki akrabalarla geçti. Onlarla daha iyiyiz.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılBabam tarafı severim. Annem tarafı sevmiyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Benim amcam yok
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum ama dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
Ben sevmem
Yok, iki tarafı da sevmiyorum. Bir tek teyzemi seviyorum.
13 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Benimkiler de benim arkadan atıyor. Salla sjfff
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Sevmiyorum valla 😄
Teyzeden kuzenlerim kardeşim gibidir ama11 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Hayır. Sevdiğim insan sayısı bir elinden parmaklarını geçmez
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Hiçbir tarafın akrabasını sevmem, seveni de sevmem
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı. Çok severim hatta dün bütün baba tarfımla beraberdik
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Ben akraba sevmiyorum direk bana uzak olsunlar
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılhayır.
baba tarafı lanetli akrabalıktır.
yasalaşsa yeridir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Seviyorum sürekli beraberiz zaten iyi de anlaşıyoruz.
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Herkes herkesin arkasından konuşuyor önemli olan yüzünüze söyleyecek kadar efeler mi? Bizimde diyen oluyormus5 ama kulağımıza gelmedi. Gelirse de yüzlerine diyoruz kimse güvenmediği lafı taşımasın. Bu arada babamın kuzenlerinin çocukları ilede hep bir aradayız zaten sokak 3 sokak komple bizimkiler.
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Yok genelde benden yaşça büyük oldukları için pek muhatap değilim 3 sene de 1 görürüm
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılAnne tarafı baba tarafı hiçbirini sevmiyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılNefret de etmiyorum, bayılmıyorum da. Nötr.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılElimden gelse hepsini gebertirim nefret ediyorum benden uzak Allaha yakın olsunlar
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden herkes aynı yorumu yapıyon 😂 benim amcam yok nerden biliyon hakkında konuştuklarını
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum ama dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Cevap sahibi+1 yılBende baba tarafı akrabalarıyla sadece 2 kuzenimle konuşuyorum bende sadece o iki kuzenimin numarası kayıtlı anne tarafındaki akrabaları da sevmiyorum
+1 yılBabamı da sevmiyorum ailesini de sevmiyorum annemin ailesini de sevmiyorum ama annemi seviyorum. Hahshshz akrabalardan nefret ediyorum insan değiller.
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
boş ver hiç konuşup muhatap bile olma.
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum ama dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılKeşke hepsini verip yerine 1 sepet mandal alabilsem
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılhayır artık sevmiyorum bana ihanet etti babamin akrabasi
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
sevgilim olduğunu bile bile aklımı çeldi
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kültüründe ciddi bir anacılık var. Herkes anasını bacısını eve sokar besler ama görümce kaynanaya bakan olmaz.
12 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Cevap sahibi+1 yılGenel olarak öyle dayı teyze anane ağza sçsa ses yok baba tarafının varlığı yetiyor kin beslemeye öyle yetiştiriliyoruz
tanımıyorum bile bi çoğunu
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
ben de aynı şekilde anne tarafını severim çocukluğum onlarla geçti çünkü geçmişim güzel anılarım onlarla birikti aramızda sevgi bağı oluştu. Baba tarafını genelde seven yok bu arada. Ben ananemin dedemin kardeşlerinin torunlarını bile tanıyorum. İşin şöyle bir tarafı da var ama, anne tarafımdaki mesela annemin amcasının torunları da kendi babalarının akrabalarını severler yani bizi.. Biraz da insanlara bağlı ya
+1 yılHepsinin Allah belasını versin.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılCennete gidecek olsalar yönümü değiştiririm😂😂
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılGenel olarak akraba sevmiyorum ben 🤦🏽♀️
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Aile & Toplum konusunda 424 cevap paylaştı. yok aga hiç birini sevmiyorum ben
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. Sevmiyorum mutsuz suratsız tiksincler
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılAkraba mı 7 kat yabancı daha iyidir
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Ben hiç birini sevmiyorum. Hepsi çıkarcılar Ben onlara elimden geleni yaptım hepsinin yanında oldum.
Arabam olsun param olsun hep destekcileri oldum.
Ama bir maddi olarak bir çıkmaza girdim okadar kötü durumdaydım ki hepsi bana sırt çevirdi. Sonra benim kafama öyle bir dank ettiki ama iş işten geçti ama iyi bir ders aldım. Allaha şükür arabamı evimi tekrardan kazandım ve durumumu düzettim şimdi ise hiç biriyle işim yok Anlatacak çok şey var ama neyse
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
iyi en azında bir tarafın var senin adına sevindim
+1 yılNo
Bir iki kişiyi seviyorum06 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Normal
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
Sonuç
Soran+1 yılHiç bir şey
- +1 yıl
boş ver
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılSadece üç kuzenimi seviyorum diğerleri öğ
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılben kimseye kolay isinamam ya ondan hayır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Severim akraba sonuçta ama samimiyetim yoktur.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Akraba sevmiyorum direk.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılUzaktan idare ediyorum diyelim
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılBen hem anne hem de baba tarafımı cok seviyorum🤮
06 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Bu hayatta kimseyi fazla sevmemen lazim bunu unutma
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
Baban ile nasıl aran?
Soran+1 yılBabam ile aram iyi babamı seviyorum oda beni seviyor
- +1 yıl
o zaman onları boş ver
- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılHepsi mi berbat olur arkadaş 👍
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Kopy et yapıştır kanka 👍
+1 yılHayır baba tarafı pek sevilmez😅
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılDaha çok seviyorum 😘
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Akrabaların hiç birisini sevmem
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHiçbir akrabamı sevmiyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılhicbir akrabami sevmem
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılSevmiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- +1 yıl
Bende kimse kayitlı değil dayımıda sildim
+1 yılSeverim
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Benim anne tarafım çok arkamdan konuşur ama yüzüme iyidir herkeste var öyle akraba yapacak bir şey yok elinden geldiğince muhattap olmamaya çalış
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum ama dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılHayır sevmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Eveet
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılHayır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Hayır hemde hiç
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılHayır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılİki tarafta aynı 🙄
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvet seviyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
pek değil
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılBir çoğunu hayır.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar hatta arkamdan bana güldüklerini kaç kez duydum babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum Ben baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
+1 yılBir kısmını...
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılBazı Kişileri Evet
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılSeviyorum
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Yani takma ya bu kadar. Ağzı olan konuşuyor zaten
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil sadece teyzelerim ve dayılarımın telefon numarası kayıtlı telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
HAYIR.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda ve arkamdan konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
+1 yılEvet
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim baba tarafımdan öz kuzenlerim yani amcamın oğulları ve amcalarım beni sevmiyorlar hep hakkımda konuşuyorlar babamın amcasının oğullarından iyi olan bir kaç kuzeni var onları seviyorum
- +1 yıl
Ne dicemi bilemedim ama ben de o sorun olmadığı için ama şöyle herkes herkesi sevecek diye bir şey yok ben baba tarafinda çok severim anne tarafını da
Soran+1 yılBen baba tarafımdan hiç bir akrabamla ve kuzenimle konuşmuyorum hatta baba tarafımdan hiç bir akrabamızın numarası bile bende kayıtlı değil telefonumda zaten anne tarafımı çok seviyorum ama dayılarımı ve teyzelerimi çok seviyorum
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer