Gebelik testim pozitif çıktı. Özel klinikleri araştırmaya başladım.🥹 el altından düşük iğnesi, hapı vs bulabilir miyim acaba 🥹
Doğur demeyin çünkü evlenmeyi düşünmüyorum. Bebek bakamam işe gitmem kendi ayaklarımın üstünde durmam lazım.
Doğur demeyin çünkü evlenmeyi düşünmüyorum. Bebek bakamam işe gitmem kendi ayaklarımın üstünde durmam lazım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gününü geçirmeden hallet o işi aksi halde Sonic sıkıntı olur
Olmuyor ablam çocuğunu kaybettiğinde kürtaj olmuştu ağrı sızı olduğunu his söylemedi
Bebeğin ne günahı var
İleride evlenirsen çocuğunu ilk kucağına aldığın zaman öldürerexeğini düşün , aynı şey
Bebek dedigin sey hucre
@slayqueen023 40 günden sonra o hücre olmuyor bi ruhu var
Yok bebek 3 aydan sonra olusmaya baslar eger 4. Ayda kurtaj yaptirirsan katil felan sayilirsin, zaten doktorlarda 3 aydan sonra yapmaz yani kadinin aldiracagi sey olusmamis birsey,
@slayqueen023 Ceninin ilk gününden itibaren biyolojik hayatı vardır, ancak henüz ruh üflenmemiştir. - Ağır basan görüşe göre cenine ruh, hamilelikten itibaren kırk günden sonra üflenir. - Ruhun cenine dört aydan sonra üflendiğini açıkça ifade eden sahih veya hasen bir tek hadis yoktur
40 günden sonra katil sayılır
Hadise goremi ben konsuuyprum buradaaa sence ya? Of bilime gore konusuyorum hani, dindeki o seyde sallama haberin olsun,
@slayqueen023 ben dine göre katil olup olmadığını söylüyorum , sen öküze eşeğe tapıyorsan ben ne yapayım , benim muhattabım soru sahibi irite etme beni
Kim benim okuze essege taptigimi soyledi sana? Gjekxkwkw garipsin ya
Ayrica bu sitede yorumla diye biryer var, yanlis bir yorum gormusum dogrusunu söylüyorum
@slayqueen023 hadise göre hareket ederim , burada yanlış olan ne ki? Benim görüşümde yanlış olan ne var
Baya yanlis olan sey var
Rahmime tutunmasaydı ben gereken önlemi aldım şimdi bana kürtaj hakkım var
@slayqueen023 he annem he doğru olan sensin
Eveet oyle cano😘
Abim sen direkt seri katılsın o zaman, her gün ayağınla ezdiğin karıncalara böceklere kopardığın çiçeğe acımıyorsun da daha yeni oluşmuş tek hücreli bir canlıya mi acıyorsun? Acitasyon yapa yapa nerede yapacağını şaşırdı artık yurdum insanı
@Emilww senin beynine oksijen sağlayan ağacı köküyle beraber sana sokarım , babana söyle ya kondom alsın ya da dışarı tükürsün , tek hücreli canlıymış , k….. beyinsizi
Hayatinin hatasini yaparsın
Asıl doğurursam hata olur istemediğim rahmime tutunan canlı
Omur boyu vicdan azabi çekersin. Sevgilin ne diyor
Eşim de istemiyor bebeği
Evli misin bir de
Katilsin neden korunmadin bir cana kiyiyorsun
Ne katili ya, minnak hucre o neresi katil
@slayqueen023 anne rahmine düşmüşse bir candır
Hayir ilk 3 ay canli degil hucre o, 4. Ay felan oldumu bebek olusmaya basliyor asil o siralar daha yeni yeni olusuyor zaten 3. Ayi gecerden kurtaj yaptiramazsin cinayet sayiliyor yani kiz yanlis hicbirsey yapmiyor bir hücreyi felan aldiriyor
@slayqueen023 beni medeni hukuktan baas etmiyorum. İnsan hayatının korunması, İslâm dininin beş temel ilke ve amacından biridir. Zira en şerefli varlık olan insanoğlu saygındır ve dokunulmazdır. İnsanın yaşama hakkı, erkek spermi ile kadın yumurtasının birleştiği ve döllenmenin başladığı andan itibaren Allah tarafından verilmiş temel bir hak olup, artık bu safhadan itibaren anne baba da dâhil hiçbir kimsenin bu hakka müdahale etmesine izin verilmemiştir. Buna göre, annenin hayatının korunması gibi haklı ve kesin bir zaruret olmaksızın gebeliğe son vermek caiz değildir
Anneye zarar veriyorsa aldirmasinda bir gunah yok diye biliyorum,
@slayqueen023 anne sağlığını tehtit ediyorsa günah değil. Ama keyfi günah
Ayrica direkt anne rahminde o minnakcik hucfe canlida olmiyor haberin olsun 3 aydan sonra oluşmaya basliyor zaren canli sayiliyor
Yani kadinin psikolojik sagligidw dahil degilmi iste?
@slayqueen023 istersen arastira bilirsin. Sprim ve yumurta birleşmiş se iş bitmiştir. O artık bir canlıdır
@slayqueen023 onu en baştan düşünecekti. Gerekli önlemleri alacaktı.
Onlem olsa bile ara sira boyle seyler olabiliyor, sperm ve yumurta birlesince direkt canli olmuyor git de az arastir a. mk
@slayqueen023 ezbere konusuyorsun bak. Herseyin bir oluşum süreci vardır. Misal toprağa bir tohum ek. Sonla izle. Belki bir fikir oluşur aklinda
E toprakla biz aynimiyiz sence bi dusun, git biraz arastir bilgi edin cahil Müslüman
Andolsun biz, cinlerden ve insanlardan birçoğunu cehennem için yarattık. Bunların kalpleri vardır ama onlarla kavrayamazlar; gözleri vardır ama onlarla göremezler; kulakları vardır ama onlarla işitemezler. Onlar hayvanlar gibidir, hatta daha da şaşkındırlar. İşte asıl gafiller onlardır
Iyy olmayan birseye inaniyon ne diyon
@slayqueen023 simdi belli oldu senin ne m.. l oldugun kalbinde zere merhamet olsa bu kadar rahat aldır diyemezdin
Derim balll gibide derim, minnacik hucre o sey be neresine aldir demiyeyim, kadin bebegi istemiyor belki psikolojisi bozulucak, asil sen merhametsizsin birde katil diyorsun
@slayqueen023 kendini bilgeli ve zeki sanıyorsun eminim sende evrim teorisine inanıyorsun
Psikolojim bozulacağına katil olmayı tercih ederim
Yazık oldu bebişe..
Ağrı olur biraznje
Oluyormus sanirim