Ben yeni tanıştığım bir insan da önce güvenilir mi ona bakarım ama bu da zamanla anlaşılır hatta maalesef günümüzde zaman geçse bile kimseyi tanıyamıyoruz.. yine de karakter konuşma ya da bana saygılı olması bunlara dikkat ediyorum hayatımda.. çünkü bir insanın saygılı olması nerede ne konuştuğunu bilmesi önemli benim için
Merhamet duygusu var mı ona bakarım hayvan sevgisi var mı ona bakarım önce yüzü kötüyse estetikle geçer kıyafeti kötüyse alırız giyer giymek isterse davranışı bozuksa psikolojik sorunları vardır terapi olur iletişim bozukluğu varsa kitap okur diksiyona gider
İlk izlenim, bir kişiyle tanışırken önemlidir. Genellikle görsel faktörler, ilk etkileşimde belirleyici olabilir. Ancak, kişinin davranışları, jestleri, göz teması ve konuşma tarzı gibi nonverbal iletişim öğeleri de dikkate alınmalıdır. Empati, naziklik ve karşılıklı saygı gibi olumlu davranışlar da benim için önemlidir. Unutulmaması gereken şey, herkesin farklı öncelikleri ve değerleri olduğudur.