Birbirine tıpa tıp benzeyen ikiz kardeşlermiş ama karakterleri birbirinden çok farklıymış.
Birisi terlediğinde diğeri üşür, biri oynamak istediğinde diğeri uyurmuş. Birisi her şeyde olumlu bir yan bulan bir iyimser (optimist) diğeri ise bir kötümser (pesimistmiş).
Yaş günleri geldiğinde, babaları onların tepkilerini görmek için bir plan yapmış.
Kötümser olan oğlunun odasını akla gelebilecek her türden yeni ve heyecan verici oyuncakla doldurmuş. İyimser oğlunun odasına ise at pislikleri bırakmış. Çocuklar odalarına gidip de sürprizleri gördükten sonra, baba önce kötümser oğlunun yanına uğramış ve onu oyuncakların ortasında oturup ağlarken bulmuş.
Merakla sormuş: ''Neden ağlıyorsun?''
''Bu kadar oyuncağın nasıl çalıştığını anlamak zorundayım!
Çalıştırmak için onlara pil takmam gerekecek ve nasıl durmadan pil takacağım?
Üstelik arkadaşlarım onları isteyecek, vermek zorunda kalacağım!
Zaten bu oyuncaklar zamanla kırılacak!'' diye cevap vermiş kötümser çocuk. Baba hayretle odadan çıkıp iyimser oğlunun kapısını aralamış.
Küçük oğlan sevinç içinde zıplıyor, şarkılar söylüyormuş.
Babası sormuş:
''Niçin bu kadar mutlusun?''
Çocuk yüzünde kocaman bir gülümsemeyle cevap vermiş:
''Odamda at pislikleri olduğuna göre, buralarda bir yerde, beni bekleyen bir tay olmalı..!''
Alıntı

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer