Kendi odama çekilip kapımı kilitliyorum abim gelip burada tek napıyorsun diyor ters ters bakıyor. Aile evi niye böyle?

Türkiyede kadın, genç kız olmak neden bu kadar zor?

Keşke ailemi seçme şansım olsaydı😧

Kapımı kilitleyip odamda oturuyorum telefonumda müzik dinliyorum kafamı dinliyorum abim geliyor bir daha kapiyi kilitleme kafani kirarim diyor (yaşım 21)
Kendi odam degil mi ona ne yani?

Kalk kahvaltimi hazirla elbisemi ütüle çorabımı yıka. Hakaret etse cevap verme.
O kadar çalışıyor geziyor tozuyor evi otel gibi görüyor bir kere olsun kardeşimin bir şeye ihtiyacı var mı al şu 1 lirayı bile demedi ya bir kuruş bile. Babamın ağzı var dili yok annem de deli zaten psikolojisi bozuk

Bu ortamda universite de kazanamadim. Bıktım canimdan bezdim.
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşı oldu 34 hala bekar evlenip gitmedi kurtulamadim su adamdan. Sevgilisi onu aldatti evlenecem dedi seninle parasini yedi yillarca sonra baska adamla kacarak evlendi o gun bugundur hayatina kimse girmedi evlensede kurtulsak😩
Kendi odama çekilip kapımı kilitliyorum abim gelip burada tek napıyorsun diyor ters ters bakıyor. Aile evi niye böyle?
Cevapla